spannend ingrid! heb je nooit tussentijdse controle of bijstelling gehad? wij worden echt heel scherp in de gaten gehouden binnen ons onderzoek en voordat je met een volgend deel verder kan, moet je eerst een 'go' krijgen.
Ben erg druk meisje, sorry, ben er dus verder vandaag niet Heb heel wat gegeten vandaag en nu al weer honger, ben ook al vanaf kwart over 5 uit mijn bedje dus mijn ritme is ietwat in de war. Maar wel een heeeeeeerlijke donut gehad, ontzettend slecht maar heul erg lekker. En de suikerboost kon ik op dat moment echt wel even gebruiken.
Het is de bedoeling dat ik richting Frankrijk ga, alleen staat op dit moment de camper met panne op de oprit dus die zijn ze nog even aan het maken eerst
ItsMe2
Geplaatst: 19-05-09 19:31
Oei Ingrid! Dat is balen zeg!!
lesilla
Geplaatst: 19-05-09 19:32
camper, brengt altijd wel een keer problemen mee (heb er zelf ook genoeg ervaringen mee) Veel succes!
Ik heb het druk niet normaal eigenlijk wel blij dat ik morgen pas naar paard hoef. Sportschool ook maar laten schieten vandaag moet morgen namelijk 7 paragraafjes inleveren. En heb van gister al uitstel gekregen dus kan niet maken om het morgen niet helemaal af te maken.
Jeetje noor, dat is ook niet niets En ingrid, is de camper al in orde?
lana_te
Geplaatst: 19-05-09 20:16
@paulien: Proficiat meid! Klinkt een goeie les. Gewoon oefenen. @sizzy: Hoe was je tentamen? @patricia: Bij jou ook een leuke les! @sanne: Idd afwachten meid! @sakkia: Zet je nog eens foto's van de kleine?
Vandaag studiereis naar Antwerpen, in de voormiddag een fotozoektocht (na de treinvertraging omdat leerkrachten niet kunnen opschieten met de spoorwegen ). Dan eten en in de namiddag vrij om te winkelen! Heb een kakiegroen kleedje gescoord, een topje (een lang donker blauw) en een topje (met zo een rekkerband rond de borsten in het oranje blauw) . Anders neem ik wel eens een foto.