Sowieso de basis hoe het werkt bij een normaal persoon de opname/verwerking en de taak van de alvleesklier enzo. En inderdaad over hypo’s en Hyper’s, bloedprikken en insuline spuiten bij clienten. Op 1 woning hebben drie clienten diabetes mara die kunnen wel inprincipe zelf alles prikken maar we moeten dat wel mee begeleiden.
Many snap dat die dan de afvalbak in verdwijnt!
Plien vies he fruitvliegjes! Ik heb met het warme weer ook alles in de koelkast. E dat terwijl ik zo’n mooie gevulde fruitschaal op tafel altijd zo gezellig vind

Anke lekkere groente omelet op brood?
Oef... ik plof bijna uit elkaar. Hoef denk ik geen avond eten meer

High tea was echt super lekker, maar véél! Eerst kreeg je een etagiere met hartig. Wat ik eerst op had: 1/2 bagel met gerookte zalm, hard bolletje carpaccio, een soort panini met kaas/paprika/pesto, paar stukjes mozarella/tomaat, 2 hamrolletjes met roomkaas, bladerdeeg hapje met kaasmengsel en met zalmmengsel. Toen zaten we eigenlijk al vol en daarna kwam de zoet etagère die ook bomvol stond

En het erge.. wat over was kregen we mee naar huis.

Ik was straks naar het station gelopen (40 minuten) en was van plan terug te lopen. Vriendin heeft me thuis afgezet. Zit nog zo vol dus ga nu toch nog ff wat wandelen denk ik.