[HK]Met een warme choco in de hand, gaan de koekjes aan de k

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Imre

Re: [HK]Met een warme choco in de hand, gaan de koekjes aan de k

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 23:48

Dat is op Vlieland. ;) En geldt overigens alleen voor bezoekers. Eilandbewoners mogen wel auto's hebben (2 per gezin).

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 08:31

Op Texel mag je gewoon met de auto komen hoor :j :))

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 09:37

Goedemorgen dames,

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 09:42

Dikke knuffel voor wendy, wat een hufter is het zeg! Het lijkt idd alsof hij aandacht van je wil. Lekker laten stikken die handel!

Vandaag druk dagje, van alles ff nog regelen voor de bruiloft, onderzoeksvoorstel afronden voor een bedrijf en vanmiddag paardrijden en dan direct door naar m'n ouders voor de bruiloft alvast. Donderdag van alles nog regelen, spandoek klussen samen met m'n andere zus en dan is vrijdag de grote dag al :D :D
Laatst bijgewerkt door Sizzy op 25-02-09 09:49, in het totaal 1 keer bewerkt

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 09:49

Imre schreef:
Dat is op Vlieland. ;) En geldt overigens alleen voor bezoekers. Eilandbewoners mogen wel auto's hebben (2 per gezin).

En Schiermonnikoog :j

Ben ook gek van Texel en mijn vriend zijn moeder komt er ook vandaan :D :D

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 09:54

Oh ik heb trouwens mijn ontbijt iets anders ingedeeld.
Ik heb 1 boterham thuis opgegeten en die andere op mijn werk.....
Omdat ik zo verkouden heb ik moeite om mijn eten naar binnen te werken 's morgens. Dus het moest maar even zo.

SannevdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 09:56

Knuffel voor Wendy!

Suus, veel plezier met de bruiloft!

Heb lieve foto's van konijntjes gezien!

Ik vind Texel ook heerlijk. Ga van de zomer ook met een dinnetje en haar ouders mee, weekje een huisje daar. Lekker.

Morgen SEIN, ik ben zooo benieuwd. Verwacht niet dat hij wonderen kan verrichten. Of misschien toch wel een beetje, maargoed, ben dus gewoon benieuwd.

Ik had gisteren nog even een klein ziekenhuis avontuur. Tijdens mijn operaties hebben ze een plaat, schroeven en ankertjes in mijn schouder gezet. (Verbrijzelde schouder.) Nu zijn die ankertjes dus al eens een keer eerder bij een rare beweging 'losgetrokken.' Dat hebben ze toen weer gefixt tijdens de 2e keer dat ik geopereerd moest worden. Maargoed, gisteren in de ochtend maakte ik een rare beweging en had ik dus het gevoel dat die ankertjes weer waren los geschoten, het deed ook beetje boel pijn. Dus naar polikliniek gebeld en even voorgelegd. Orthopeet belde later terug, even het één en ander gevraagd en ik begin van de avond/ eind middag even langs komen. Zou hij er even naar kijken. De kans is dus vrij groot dat ze inderdaad weer zijn los geschoten, niet heel handig. Wat deze ankertjes moeten de banden en het kapsel op zijn plaats houden, om ervoor te zorgen dat mijn schouder niet zo snel uit de kom kan schieten. Want door de verbrijzeling is alles toen een beetje kaduuk gegaan. Maargoed mijn schouder heeft er nog niet uitgelegen na gisteren, dus er is nog geen man overboord. Maar moet wel even bellen om een MRI scan te laten maken, om het te bevestigen. Opzich maakt het niet heel veel uit, want ik ga me sowieso niet nog een keer laten opereren, dat doet waarschijnlijk meer kwaad dan goed. Ander verhaal wordt het als mijn schouder om de klap scheet er weer uit vliegt, probleem is dat daardoor de plaat en schroeven ook kunnen 'breken.' En dan is het wel foute boel. Maar dat zie ik allemaal wel, voor hetzelfde geld gaat het gewoon goed. Voor de pijn mag ik weer even tramal slikken, komende dagen. Want die pijn is opzich logisch, hopelijk is dat met paar daagjes weer weggetrokken.

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 10:08

veel sucses morgen sanne.

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 10:10

Goede morgen dames!

Noor, is de teervlek eruit gekomen?
Sanne, heel veel succes morgen.

Ik ben straks om 14.00 vrij als het goed is. Dus ga ik lekker naar mijn paard en even rijden :)

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 10:13

Weet ik nog niet. Ga vanavond op mijn nieuwe verzorgpaardje rijden heb gister al even kennisgemaakt het is een leuk beestje hoop ook dat ze lekker rijd.

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 10:18

Toch bij Gina weggegaan? Of heb je er nu 2? Vertel is wat meer :D wat voor paardje is het?? :)

ItsMe2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 10:19

:wave: was er ook weer :D

Heb net al auto-rijles gehad, en ging goed :D

Mijn planning tot nu toe loopt nog helemaal volgens schema :j.

Wendy : Knuffel :(:)

Oja, en woensdag weegdag, mijn gewicht was vanochtend 85.3 :o. Nog steeds :x

Maar ik ga weer mijn best doen!! :j.

Met jullie lukt het eerder dan zonder jullie!

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 10:19

Veel succes Sanne, dat valt weer niet mee zeg.

Nieuw verzorgpaardje Uk, leuk hoor.

Zou ook wel weer willen rijden maar ik heb echt geen idee waar ik de tijd vandaan moet halen :=

doom

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 10:54

Hallo allemaal :wave:

Ben hier al vaker langs gegluurd, maar nu dat ik 2 dagen geleden te horen kreeg dat mijn moeder het zelfde weegt als ik (76 kilo).
Ben ik ook vandaag begonnen met het dr Cohen dieet wat mijn moeder volgt.
Zij is inmiddels 24 kilo afgevallen sinds sept geloof ik.

De eerste 3 dagen schijnen een ware hel te zijn omdat je lichaam er aan moet wennen ik ben dus benieuwd!!

mijn schema voor vandaag.

O: 175 yoghurt
T: appel
L: 100 grm kip en 125 gr groente ( dit is dus verdeeld door sla, komkommer en tomaat)
T: appel
A: gewogen snijbonen en een stukje tartaar.

Over de hele dag mag ik 5 crackers eten..
Ik heb besloten er 2 bij het avondeten te doen.
heb er nu 3 mee naar mijn werk, en deze ga ik eten op de moeilijke momenten.. wish me luck !!! :D

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 10:57

Doom, ik vind het wel erg mager :o
Vul het eens in op de caloriechecker, ik denk echt dat je dan veel te weinig binnen krijgt :o

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 10:57

Kan me heel goed voorstellen dat dit een hel is idd...het is echt veel en veel te weinig per dag! :n

_Patriciaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 11:04

Sizzy; Leuk hoor! Alvast veel plezier voor vrijdag!

@Sanne: Nouja, hopen dat je er geen last van krijgt!!

@Uk; Leuk een nieuw verzorgpaard;D Hoop dat het rijden ook goed gaat!

@Doom; Hmm, ziet er wel uit als weinig voeding := ,Vind het knap als je het vol kan houden!!

Nou, ik ga zo ontbijten, en dan zit ik een beetje met mijn lunch.. Ik heb om 12 uur een afspraak en moet dan om half 12 thuis weg.. Denk dat ik daar in de wachtkamer dan een broodje eet ofzo.. Afspraak duurt tot 1 uur, daarna moet ik nog weer ergens anders heen, en dan naar de kapper waardoor ik pas rond 3uur weer thuis ben..

doom

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 11:05

Tja .. mijn moeder heeft geen honger meer.. omdat je lichaam bepaalde gifstoffen omzet naar goede geloof ik enzo.
Ook is zij in de december maand etc 2.5 maand gestopt en is ze 1 kilo aangekomen met de kerst.. wat er halverwege weer af is gegaan.
We hebben veel vrienden in kennissenkring die het hebben gedaan.
En die zijn er allemaal erg positief over :j

Er wordt bloed bij je afgenomen, en met die waardes wordt er een bepaald schema voor je aangemaakt waardoor je hormonen veranderen.. ik weet het niet allemaal precies... maar goed ik zie dat het werkt bij kennis, familie en omstreken.
Dus zo vlak voor de zomermaanden vind ik het wel een goed iets om te proberen.

_Patriciaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 11:05

@Doom; om nog even op door te gaan ;p .. Ben je niet bang dat als je weer in je normale eetpatroon komt, alles er dan zo weer aan zit? Want dit is niet het "gezonde" kcal aantal dat je per dag binnen hoort te krijgen.. Je zult dan in het begin erg veel afvallen.. Maar zodra je stopt zit het er o weer aan..

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 11:06

Ik zeg niks.

Verveel me te pletter hier heb nog een studie uur hierna en heb al mijn huiswerk al af.

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 11:13

Dieten werken niet. het is heel simpel als het wel zou werken zouden ze op een gegeven moment geen geld meer aan je kunnen verdienen. Dus als je gaat afvallen ga dan op een gezonde manier afvallen. minder eten en meer bewegen.

doom

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 11:15

_Patriciaa schreef:
@Doom; om nog even op door te gaan ;p .. Ben je niet bang dat als je weer in je normale eetpatroon komt, alles er dan zo weer aan zit? Want dit is niet het "gezonde" kcal aantal dat je per dag binnen hoort te krijgen.. Je zult dan in het begin erg veel afvallen.. Maar zodra je stopt zit het er o weer aan..

Nee, dit omdat je als je dit dieet een aantal maanden doet.. je een goede balans heb gevonden..
Tuurlijk zal ik altijd op mijn eten moeten blijven letten dat is altijd zo.. iedereen die op streng dieet gaat kan niet daarna bakken vol met ships weg werken.
Maar je kan daarna gewoon het normale patroon, kwa aardappels en pasta's etc volgen zonder er bij aan te komen.
Het is ook bewezen dat dit dieet geen jojo effect heeft
Dus ach, ik probeer het gewoon.

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 11:16

Hallo!!

Heb ff globaal bijgelezen.. ga vanaf vandaag ook weer reageren en mn dagen posten... Ben nu op school... voel me niet zo lekker...last van mn darmen en voel me koortsig (dan weer warm dan weer koud)... Ga op tijd naar huis en kruip dan lekker onder de wol...

Mijn dag tot nu toe:
O: glas optimel (7u)
O2: 2 krentenbollen (8u)
T: banaan, halve eierkoek (9u30)
L: 3 wb kipfilet
T: smootie banaan/aardbei, halve eierkoek
T: wb kipfilet
A: ?
T: ?

Moet ff het witte brood op maken, weggooien is ook zo zonde...

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 11:19

Doom, welkom!

Mijn dagje is beetje slecht. Ik eet in elkgeval 's morgens geen brood meer. Man zat half te braken, gaat gewoon 's morgens niet door mijn maagbandje heen (en 's middags wel?) :+

Dagje:
O: halve boterham met boter + ham
Planing:
T: 2 plakken ontbijtkoek (waarvan 1 kant met boter, dubbel geklapt) + water
L: 2 boterhammen met 1x smeerkaas + 1x boter
T: wortels, tomaat
A: weet niet
T: vanille yoghurt met fruit

Is dit netjes?

Oww en nu ga ik even water drinken, helemaal vergeten om te drinken stom stom.
Laatst bijgewerkt door Madeira_ op 25-02-09 11:22, in het totaal 2 keer bewerkt

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 11:20

Oh en trouwens ik ben toch maar gestopt met de antibiotica. niet helemaal goed, maar gisteren werd ik weer zo raar (en toen niet gekauwd) dus de conclusie is dat het van de AB komt.
Nu even afwachten of het allemaal vanzelf wat wegzakt en anders maar weer naar de HA, voor een overlegje om van deze snotkop af tekomen.