Vegan worstjes (nieuw van de ah de smokey, zijn lekker) met courgette, paprika en ui met een restje ik denk kip madras rijst (zonder kip maar met linzen van laatst)
Krokante kipburger met aardappel uit de oven en coleslaw.
cursebreaker
Geplaatst: 05-07-24 17:03
Oh wat een heerlijke dingen (& mooie foto’s) komen er weer voorbij. Ik heb jammer genoeg maar weinig foto’s gemaakt de laatste tijd, maar wel nog een paar:
m’n favoriete/geliefde ananas pannenkoekjes heb ik weer regelmatig gegeten haha
De pasta rossi van het AH verspakket. Ipv kip heb ik oesterzwammen gebruikt, dus het was goed gevuld met groenten zo haha. Echt heerlijk vond ik het.
AVG’tje met suddervlees van riblappen.
Woensdagmiddag een Banana split gaan eten bij een ijssalon
een zelfgemaakte caesar salade
Vandaag heb ik pastasaus bolognese in de multi-cooker zitten. Die staat nu al bijna 5u te pruttelen, dus daar hoef ik dadelijk alleen nog even wat linguine bij te koken en klaar En dan heb ik nog een hoop wat ik kan invriezen. Heb nu van een kilo gehakt een grote batch gemaakt.
Als ontbijt/lunch heb ik met leftover gekookte farfalle een tonijnsalade gemaakt met romaine sla, zongedroogde tomaatjes, en erwten.
friezenfan2
Geplaatst: 05-07-24 17:46
Gister een ovenschotel gemaakt, zuurkool, ananas, salami, aardappel schijfjes, met een crème fraice kaas mengsel erop.
Maar zo ziek dat ik niet echt kan zeggen of het echt lekker is of dat ik gewoon blij ben dat het makkelijk te maken was.
friezenfan2
Geplaatst: 06-07-24 18:30
Vandaag worsten, friet met gemixte groente
Kaula
Geplaatst: 06-07-24 19:11
Spareribs uit de slowcooker met aardappeltjes uit de oven en een koolsalade.