Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Maar het frustreert me gewoon enorm.. En meestal kan ik er wel mee omgaan enzo, maar deze week is alles gewoon even teveel 
Heel gedoe, maar het is echt geen doen dit
Doe allemaal leuke dingen en wat ik wil enzo, en het slijt ook wel, maar zulke dingen doen gewoon nog pijn en heeft tijd nodig..
En ik heb over het algemeen zoiets van joh laat gaan en kom we gaan wat leuks doen, dus dat zal daar ook wel terecht komen
Alleen zoiets als dit ja dat doet ff pijn
Wendy15 schreef:Ja weet ik ook welMaar het frustreert me gewoon enorm.. En meestal kan ik er wel mee omgaan enzo, maar deze week is alles gewoon even teveel
Slaap onwijs slecht, ben ongesteld, zaterdag dat gedoe met mn mountainbike, mn pa die zo goed als niks tegen me zegt (en andersom, omdat ik vind dat het eerst uitgepraat moet worden voor ik over koetjes en kalfjes ga praten), toen afscheid van dat paard, gister knallende ruzie met leraar op school en nou vandaag dit weer.. Echt bluhhh, was echt ff de druppel nu
!
zijn geen leuke grappen?
Probeer het toch uit je hoofd te zetten. Zo te lezen is hij je drukte en energie helemaal niet waard 

Maar moet het soms gewoon even kwijt
Het gaat nu wel weer
Viel me vanavond alleen even koud op m'n dak en bluh, was ff de druppel op dit moment
Ga nu lekker slapen en morgen weer een dag

Maja, heb nu wel een goeie dus achhh.. Maar zit wel te denken om die er ook nog bij te halen, zou súpergraag met Tryggur endurance rijden en wil misschien eens een kennismakingsrit proberen deze zomer
Maar die hartslagmeter daar is natuurlijk helemaal niet duur en ze schijnen erg makkelijk te verbouwen te zijn om voor je paard te gebruiken?
En bedankt dat ik even mocht spuien hier
ukje schreef:grr, Hoe haal je teer vlekken uit je kleding