Mijn naam is Belinda, dus alle afkortingen zijn toegestaan [dus als je er Belin van wilt maken is dat prima
].
Ik wil er toch op zijn minst 15 kilo van af hebben, maar ik vind het heel lastig om een streefgewicht te bepalen.. Hoe hebben jullie dat gedaan?
Ik heb jaren waterpolo gespeeld en ik was altijd wel aan de stevige kant. Door het poloën heb ik veel spiermassa opgebouwd, vooral in mijn benen en voorheen in m'n armen.
Ik moet zeggen dat er, nadat ik gestopt ben, wel iets vet bij is gekomen
. Ik rijd nu 1 keer in de week paard, maar waarschijnlijk gaat dit vanaf september uitgebreid worden naar zo'n 2 tot 3 keer per week.
Ik wil ook weer gaan zwemmen en met mijn [hoogstwaarschijnlijke] simpele en korte schoolrooster moet daar genoeg tijd voor komen. Bovendien zit ik er nog over na te denken om te gaan hardlopen in de buurt van huis.
Ik ben een echte probleemeter.. Voel ik me kl.ote dan eet ik óf heel veel op een dag, óf ik laat alles staan..
Gemiddeld eet ik nu op een dag;
Ochtend ; bruine boterham als ik echt honger heb, anders een appel of banaan
11 uurtje ; reep ontbijtkoek of appel
Middag ; 2 bruine boterhammen kaas, worst of iets zoets
16 uurtje ; koekje[s] 
Avond ; warm eten wat er gekookt is..
20 uurtje ; koekje of iets anders te 'snoepen', maar soms ook niks.. Ik neem ook wel eens een bakje vla of yoghurt
Dit lijkt heel weinig, maar als je er bij bedenkt dat ik mezelf dus soms ook helemaal volprop met koekjes.. tsja. Ik lust geen snoep, dus dat zie je mij sowieso vrijwel nooit eten, maar ik ben echt weg van koekjes en af en toe wat chipjes.
Tegenwoordig heb ik wel, dat als ik trek in iets heb en ik het juiste niet kan vinden in de kast, ik niet iets anders pak. Meestal loop ik dan teleurgesteld terug naar m'n kamer, terwijl ik aan de andere kant trots op mezelf ben dat ik toch niks gepakt heb
.
Sizzy ; Als ik de foto's in je profiel bekijk, dan ben jij toch helemaal niet stevig
? Komt dat omdat je al zoveel kwijt bent of..?