[HK]Geen koek en chips,maar een strakke bips! Bokkers op die

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

denice

Re: [HK]Geen koek en chips,maar een strakke bips! Bokkers op die

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-08 12:18

Ja dat zou iderdaad beter zijn.. Opde hoeveel cal zit jij dan lke dag LJ?

IngLio

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-08 12:19

ladyjoy schreef:
Hahaha ja zeker Denice! Maarre.. het werkt wel zó goed dat ik nu nauwelijks nog kan bewegen zonder pijn haha!

Bij een situp ga je helemaal omhoog he Inglio, bij een crunch zo'n centimetertje of 10. Situp zijn, in mijn ogen, onnodig. Ga lekker crunchen haha! En nog een goede oefening: liggen op je rug, handen naast je lichaam en dan je benen omhoog bewegen maar er op letten dat je ze heel recht houdt (daar gaat het om). Dan train je ook de buikspieren die lager zitten! En dat 3x 15.

Met de bal moet je erop liggen (met je rug), je benen stevig op de grond en dan afwisselend met je li/re hand/arm en je buik/rug/hoofd omhoog komen. Is een moeilijke oefening, je doet hem snel fout (meestal met buikspieroefeningen).

uhm ja dan bedoel ik dus een crunch... die zijn idd veel effectiever! ohja die been-buikspier-oefening deed ik ook... best zwaar idd!
deed ze vroeger ook liggend op m'n zij en dan 1 been omhoog, rechthouden, of met dat been rondjes draaien...
maar dan voel ik het gewicht van mijn been in mijn kniegewricht, wat een beetje zeer gaat doen...
hmmm ga het repertoir maar weer eens uitbouwen... been en buikspieren oefenen Lachen

die bal oefening lijkt me idd best zwaar!

IngLio

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-08 12:20

pfff pittige studie Anja! succes!!

Midasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-08 12:22

Anjatjeuh schreef:
Humphrey schreef:
Bedankt Haha! . Wanneer heb jij ook alweer examen? Morgen, niet?

Ja, morgen calculus Misselijk
En dan vrijdag paperverdediging van mn paper over "Quorum sensing: onderlinge communicatie tussen bacteriën" Clown

communiceren die dan ook???? Blond ROFL

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-08 12:22

denice schreef:

1747 klinkt idd al een stuk beter!

Nou, nu gaat het niet zo goed, maar toen ik 15 kilo ben afgevallen, zat ik altijd wel rond de 1800/1900 calo's per dag. Minder is gewoon ongezond en onverantwoord je spijsvertering naar de kl.te brengen in mijn ogen!

Midasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-08 12:24

ladyjoy schreef:
denice schreef:

Nou, nu gaat het niet zo goed, maar toen ik 15 kilo ben afgevallen, zat ik altijd wel rond de 1800/1900 calo's per dag. Minder is gewoon ongezond en onverantwoord je spijsvertering naar de kl.te brengen in mijn ogen!

jep of je moet gewoon je hele leven zo weining calo's eten ander vliegen de kilo's er weer aan als je zo weinig eet en als je j streefgewicht hebt weer "normaal" gaat eten.

Anjatjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-08 12:26

Midasje schreef:

Ja hoor, zelfs heel erg uitgebreid. Verschillende soorten bacteriën communiceren zelfs met elkaar. Knipoog Ze kunnen bijvoorbeeld verborgen aanwezig blijven tot ze merken dat ze met genoeg zijn, en dan je lichaam aanvallen.

denice

Ok, maar dan moet je ook wel elke dag sporten aders blijf je stabiel?

PinkyBubble

ladyjoy schreef:
denice schreef:

Mja das waar, Nouja ik had gewoon mijn avond eten verkeerd uitgerekent, ik weet namelijk nog niet of het nasi of pannekoekg at worden, Ligt er aan wat mijn moeder voor me meeneemt.

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-08 12:28

denice schreef:

Nee hoor, valt wel mee. Ik heb in de maanden dat ik zoveel ben afgevallen maar 2/3x in de week gesport, uurtje per keer. Verder 2x in de week salsa dansen en gewoon 3x in de week paardgereden. Maar ging echt niet elke dag naar de sportschool.
3 jaar geleden ging ik wel 6x per week 2 uur per dag naar de sportschool en ben toen 9 kilo afgevallen maar toen at ik ook gewoon echt álles wat ik lekker vond hihi!

Midasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-08 12:29

Anjatjeuh schreef:
Midasje schreef:

Ja hoor, zelfs heel erg uitgebreid. Verschillende soorten bacteriën communiceren zelfs met elkaar. Knipoog Ze kunnen bijvoorbeeld verborgen aanwezig blijven tot ze merken dat ze met genoeg zijn, en dan je lichaam aanvallen.

Hmm een soort mini-terroristen Haha!

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-08 12:29

ladyjoy schreef:
denice schreef:

Nee hoor, valt wel mee. Ik heb in de maanden dat ik zoveel ben afgevallen maar 2/3x in de week gesport, uurtje per keer. Verder 2x in de week salsa dansen en gewoon 3x in de week paardgereden. Maar ging echt niet elke dag naar de sportschool.
3 jaar geleden ging ik wel 6x per week 2 uur per dag naar de sportschool en ben toen 9 kilo afgevallen maar toen at ik ook gewoon echt álles wat ik lekker vond hihi!

Beweeg ik wel genoeg dan?
Ikg a dan niet naar de sportschool want dat kan ik op het moment niet betalen ( 3 maart me eigen huisje)

IngLio

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-08 12:32

Ik heb ook geen tijd/geld voor de sportschool...
Loop nu 3x per week 30 minuten hard en rij gemiddeld 3x per week mijn paard 45 min. verder elke dag stal uitmesten en 10x het erf op en neer haha... binnenkort ga ik met een vriendin 12 weken op yoga (cursus, 1x p/w 1u)

Midasje

ladyjoy schreef:
denice schreef:

Beweeg ik wel genoeg dan?
Ikg a dan niet naar de sportschool want dat kan ik op het moment niet betalen ( 3 maart me eigen huisje)[/quote]

Dan ga je elke dag een 1/2 uurtje wandelen ( goed doorstappen ) of hardlopen je hebt echt geen sportschool nodig om te bewegen hoor

denice

Ik doe een goedkope sport: ik loop hard! Kost niets, ja een keer schoenen, en je poedersuiker gaan wanneer je wilt. Wandelen is dan helemaal gratis, net als fietsen!

Ik ga mijn hardlopen dan maar weer opbouwen naar 3x per week zeker 3 kwartier.. Dan komen de resultaten wel. Ik hb eigenlijk geen haast met afvallen. Ik kom al supersnel aan door mij problemen met eten etc. en mijn grotste wens is die te herstellen... al kan dat lang gaan duren...

Humphrey

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-08 12:33

Anjatjeuh schreef:
Midasje schreef:

Cool Haha! .

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-08 12:36

IngLio schreef:
Ik heb ook geen tijd/geld voor de sportschool...
Loop nu 3x per week 30 minuten hard en rij gemiddeld 3x per week mijn paard 45 min. verder elke dag stal uitmesten en 10x het erf op en neer haha... binnenkort ga ik met een vriendin 12 weken op yoga (cursus, 1x p/w 1u)

Nou, dat is toch prima!

Ik persoonlijk ga liever naar de sportschool (jaarabbo van m'n vader gekregen) omdat ik hier niet relaxed kan hardlopen buiten (A'dam west, daar ga je als vrouw niet in je eentje lekker buiten hardlopen..), maar als je ergens woont waar dat gewoon kan, gewoon doen! Wél goede hardloopschoenen aanschaffen want anders kan je je knieën zwaar vern.uken!

Midasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-08 12:36

Ik zit een toffee te eten * schaam * maar wel erg lekker

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-08 12:38

denice schreef:
Dan ga je elke dag een 1/2 uurtje wandelen ( goed doorstappen ) of hardlopen je hebt echt geen sportschool nodig om te bewegen hoor

Hardlopen is geen optie met mijn knie Lachen en mij zie je ook nergensschrijven dat ik niet kan bewegen Tong uitsteken ik vroeg of ik zo wel genoeg bewoog

Nou heb ik eingelijk een vraagje, wat moet je doen als je net gegeten heb en 10 minuten later gaat je maag weer knorre? maar je zit wel gewoon aan je kalorieen van die dag?

IngLio

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-08 12:39

30 (die 10 + 20) minuten wachten Pinky... kijken of je maag dan nog knort... neem dan een cracker ofzo, of een kop thee...

@LJ: heb gelukkig nog goede nikes, lopen erg fijn Lachen nike air triax van vroegah! Knipoog ben blij dat ik ze nooit heb weggegooid... heb er zeker maar een paar maanden op gelopen vroeger en hebben 6 jaar in de kast gelegen...

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-08 12:41

IngLio schreef:
30 (die 10 + 20) minuten wachten Pinky... kijken of je maag dan nog knort... neem dan een cracker ofzo, of een kop thee...

Ok, Ik heb namelijk heel vaak vooral na het avond eten, dan eet ik genoeg zodat ik vol zit en niet meer hoef dan een half uur erna knor ik weer, zo ben ik denk ik zo zwaar geworde Verdrietig

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-08 12:41

negeren :p
Water drinken
Volhouden dat je geen honger hebt.
Of iets van komkommer eten.

IngLio

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-08 12:43

idd iets calorie-arms nemen, zoals thee of water, of iets van fruit/groente wat veel vocht bevat... een halve meloen ofzo, of idd komkommer, of een sinaasappel... is nog gezond ook Haha!

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-08 12:44

IngLio schreef:
@LJ: heb gelukkig nog goede nikes, lopen erg fijn Lachen nike air triax van vroegah! Knipoog ben blij dat ik ze nooit heb weggegooid... heb er zeker maar een paar maanden op gelopen vroeger en hebben 6 jaar in de kast gelegen...

Hhmmm.. niet vervelend bedoelt maar dat zijn dus geen hardloopschoenen. Die zijn daar echt speciaal voor gemaakt.

IngLio

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-08 12:46

hm nou dan moeten ze nog maar even wachten hoor... heb deze maand echt geen geld meer voor nieuwe schoenen...
*leuk joh op jezelf wonen, peperduur!*