Ik ben om 8 uur opgestaan en ben net klaar (incl douchen)
Ik heb gefitnessed en... gereden op mijn 3,5 jarige (jaja met dit weer)
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

het waait echt _heel_ hard. Moet eind van de middag naar Mex, hoop dat het dan wat gezakt is.
echt een aanrader!!

Moet hoe dan ook over een vrij open weg...
Ik zie straks wel, ga iig met de bus naar school ipv fiets. ilske schreef:Goede morgen iedereen..
Ik vroeg me af of er voor mij ook nog een plaatsje was binnen dit topic.. Door de drukte heb ik nog niet eerder gereageerd..
, waai vanzelf weer terug) Zonet stampot boerenkool gehad met een heerlijk toetje. De rest van de dag maar ff wat matigen. We waren vanochtend naar een evenement waar boerenkool geserveerd werdt. Het rook erg lekker dus ik kon me niet bedwingen
)
Vorige week is er met de storm al een raam in de paardenstal gesneuveld. Ik hoop dat we deze keer geen schade krijgen.
Is een blokhutje en ooh dalijk gaat hij de lucht in...paarden staan er ongetwijfeld in.
Eigenaren zijn als het goed is thuis, maar ben doodsbang. Als dat ding de lucht in gaat, dan worden de paarden ook geraakt.... 
Sizzy schreef:Hmm wordt het erger ja? Dat wordt leuk vanmiddag op de brommer
vind het zo zielig dat hij dan z'n stal niet uitkomt.
seabert schreef:Kun je niemand bellen? Gewoon om te vragen of alles goed gaat?
Sizzy schreef:Hmm dan ga ik dat maar niet doen denk ikvind het zo zielig dat hij dan z'n stal niet uitkomt.
Alhoewel ik hem daar wrs nu ook geen plezier mee doe
) Mocca schreef:seabert schreef:Kun je niemand bellen? Gewoon om te vragen of alles goed gaat?
Net gehoord dat de blokhut nog staat, maar hij wiebelt wel.
Dak van de schuur daar is er al afgewaaid, en de kas van de buurvrouw is ook gesneuveld dus er ligt allemaal glas in onze wei.
Man, ik wordt er zó nerveus van...De wind wordt nog veel erger! Wat moeten we dan met de paarden??