Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

cursebreaker schreef:Ik had ontbijt geskipt dus nu maar even een goed vullende lunch: frittata met champignons, prei, paprika, cherry tomaatjes en feta kaas.
[ [url=m/ZgUdvU.jpg]Afbeelding[/url] ]
DideH.
Oh boy haha! Maar wel leuk een nieuwe keuken strakstot dan dus even creatief zijn hihi.
DideH schreef:cursebreaker schreef:Ik had ontbijt geskipt dus nu maar even een goed vullende lunch: frittata met champignons, prei, paprika, cherry tomaatjes en feta kaas.
[ [url=m/ZgUdvU.jpg]Afbeelding[/url] ]
DideH.
Oh boy haha! Maar wel leuk een nieuwe keuken strakstot dan dus even creatief zijn hihi.
Dat ziet er lekker uit!
Haha ja, gelukkig de helft van de verbouwing op vakantie. Kan, als jullie dat leuk vinden, over 3 weken het eindresultaat showen!
DideH schreef:DideH.
[/quote]

Een verse stoommaaltijd pasta pesto van AH en het is verrassend lekker, qua kcal past het heel goed binnen m’n dagelijks schema en klaar met 5 minuten. Soms heb je van die dagen… Nu we weer een magnetron hebben vind ik het wel fijn om dan voor iets als dit te kiezen ipv dat ik grijp naar iets wat nog ongezonder is haha. Ze waren deze week in de aanbieding dus gelijk wat ingekocht om te testen
Voor m’n man hebben we iets met bief reepjes en noodles (en een variant met rijst), ziet er ook erg goed uit.