Ja, ik ben moeilijk

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
phormicola schreef:Ik zou dan eerder gaan voor een banaan en een sinaasappel of minneola. De banaan bevat kalium wat je zoetdrang tegen kan gaan en de sinaasappel of minneola is zo groot dat het zelfs de maag van een vreetmonster als ik vult
Matheno schreef:phormicola schreef:Ik zou dan eerder gaan voor een banaan en een sinaasappel of minneola. De banaan bevat kalium wat je zoetdrang tegen kan gaan en de sinaasappel of minneola is zo groot dat het zelfs de maag van een vreetmonster als ik vult
Sinaasappels vind ik heul erg jummie, maar dat is helaas niet zo praktisch op kantoor, dan plak ik straks aan mijn muis en toetsenbord vast haha
Bananen eet ik wel vaak jaMakkelijk te eten zonder vies te worden.
Matheno schreef:phormicola schreef:Ik zou dan eerder gaan voor een banaan en een sinaasappel of minneola. De banaan bevat kalium wat je zoetdrang tegen kan gaan en de sinaasappel of minneola is zo groot dat het zelfs de maag van een vreetmonster als ik vult
Sinaasappels vind ik heul erg jummie, maar dat is helaas niet zo praktisch op kantoor, dan plak ik straks aan mijn muis en toetsenbord vast haha
Bananen eet ik wel vaak jaMakkelijk te eten zonder vies te worden.
KarinvdM schreef:Jouw lijstjes vind ik niet direct lijstjes van iemand die wil afvallen.
Maar waarom wil je dat, is dat nodig?
phormicola schreef:Kies voor wat gezondere dingen en dan komt dat wel goed