joh, ga je al weer insemineren? je hebt de smaak te pakken
wat voor bruiloft had je dan?
Pantykous
Geplaatst: 18-05-09 14:32
Ja, ik wil nog wel een kindje eigenlijk. Kijken of we er een merrietje uit kunnen fokken.
Ik vind je onderschrift briljant.
Had een bruiloft van een nicht. Ik denk dat het hele zooitje rond de 8 ton heeft gekocht. Alleen al de bloemen.. Echt, wow! En Jan Smit en Nick en Simon kwamen optreden, en de broer van Paul de Leeuw banketstaaf het hele zooitje aan elkaar. De bruid was ook prachtig. Het was echt fantastisch.
daarjuist ben ik even rode bic gaan halen voor mijn fouten te verbeteren. Staan er 2 oude mensen, de man vraagt is die bic van ons? Zegt de vrouw over mij nee het is van die man/vrouw weet net wat HET is. Hallo seg voel me beledigd
Daarna had ik weer een kerel achter me lopen met hey schatje, dus zal wel meevallen
ItsMe2
Geplaatst: 18-05-09 14:57
@ Angelique: Je hoeft niet bij te lezen hoor.. Maar wat ik je nog wel ff wilde zeggen.. ik heb van de herfst een spijkerbroek gekocht, toen ik tussen de 86 en 87kg, zat, en als ik de riem los doe, dan kan ik de broek zonder knoop of rits los te doen, zo van mijn kont trekken ..
Het zijn toch de kleine bloederige paardjes die het goed doen in de springsport. 't Moet wel aan het werk/of goed verkocht worden natuurlijk. Maar misschien hou ik ze wel allebei..
Katia, wat een heerlijk subtiele opmerking zeg. Kan aan genoeg dingen zien dat je een vrouwjte bent.
sollicitatiegesprek voor een stageplaats bij het gelredome..
Madeira_
Geplaatst: 18-05-09 15:45
Sanne, spannend solicitatie! Sok, gaat dus goed met kindje! Ellen, heerlijk gevoel he
O: 1 beschuitje met boter en linerea (of hoe je dat ook schrijft) T: glas halfvolle melk L: 2 beschuitjes met boter en linerea en 1 zonder boter met smeerkaas T: glas chocomelk light + 1 boterham met linerea + boter T: kiwi of 2 mandarijntjes D: broccoli & gekookte aardappeltjes & vlees T: vanille yoghurt denk ik
Hoe zou het met SannevdM gaan?
lesilla
Geplaatst: 18-05-09 17:02
wow schrik hier, was net op de verpakking van de nacho chips aan het lezen 125 kcals voor 25 gram
Tries, heel veel sterkte meis! Eva, jij blijft fokken Ik vroeg me wel iets af(niet beledigend, je weet vast wel wat je doet ) maar moet je niet een bepaalde periode wachten eer je terug fokt? Is dat niet te belastend voor je merrie?
Katia, jij bent superslank Angelique, lekker druk weekendje!
Dames, mijn examen ging redelijk goed Ik ben er tevreden over Maar zoals altijd heb ik de angst te pakken We zien wel En als het niet gaat, meer kan ik niet doen
Over de klas, het ging erg goed vandaag, heb de mappen gekregen van een aantal vakken van een klasgenoot omdat ik vrijdag wat lessen heb gemist. Ze gaven ook toe dat het ge-escaleerd is door een reeks van omstandigheden. Maar ook dat ik erg bars/bruut kan reageren. Dat weet ik en ik probeer erop te letten en als ik het niet merk wil ik graag dat ze weten dat ik het zo niet bedoel En het vooral niet persoonlijk is 1klasgenoot nam het wel voor me op en zei: als jullie weten wat ik weet(ivm de prolactinoom) zouden jullie anders reageren!
Dat vond ik wel lief
Ik heb trouwens mijn wiskundebijlesdocente beloofd dat ik komend weekend(zijn dan 4dagen) in totaal 20u ga studeren. Heb al spijt van mijn belofte
Sanne, dat komt vast helemaal goed. Keep your cool! Heb je niet een lucky string ofzo, die je aan kunt trekken?
Armaris, ik ben niet zo snel beledigd hoor. Er zijn merries die jaren achtereen vol zitten, dan is het wel handig om ze eens een jaartje leeg te laten. Maar mijn merrie is topfit en wordt ook gewoon doorgetraind, dus 2 achter elkaar kan ze prima aan.