ELLENNNNNNNNNNNNNNNN welkom terugggg lieve schat
natuurlijk ben je welkom!!
Wij miste jouw ook! Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Wij miste jouw ook!
Dat doe ik verdomme voor mezelf! Heb hem al sinds het uit is al die maanden niet gezien!! Dit doe ik voor MIJ omdat ik erdoor lekkerder in mn vel kom te zitten.. 

welkom allemaal!
, en dan zit ik weer aan de 70 kg, en ben ook 170cm lang!
En ik snap het niet hoor, heb met mn verjaardag dan nog een smsje gehad (half januari) en verder sinds dit jaar al helemaal niet gesproken.. Dus waarom ie nou in ene naar mij gaat vragen enzo snap ik echt niet 
Kunnen ze lekker samen op 'onze' bank zitten
Bluhhh
Wendy15 schreef:Ik weet ook dat ie het niet waard is en ik ga ook door met m'n leven en probeer er zo weinig mogelijk aan te denken.. Maar ik heb zoiets van HIJ wilde dat het voorbij was en heeft mij laten barsten, dan moet ie me nu ook gewoon met rust laten en uit mijn leven blijven..
!!
Echt wat een eikel, achteraf gezien moet je misschien maar blij zijn dat je dat ei kwijt bent! (ei = hij!)
Maar de pijn en frustratie wordt er niet minder om
Dacht echt dat het ondertussen wel over zou zijn ofzo
(het is al sinds november uit) en ik ben ook echt lekker bezig met mn eigen dingen.. Maar telkens als ik ergens mee geconfronteerd wordt ben ik toch weer ff de weg kwijt en is die pijn weer terug
benangelique schreef:irene, wat een verhaal! wel fijn dat je slechte gevoelens nu bevestigd zijn en je dus al die tijd gelijk had.
is het niet een idee om je poot stijf te houden en nu de operatie uit te laten voeren? de kans is aanzienlijk dat je nu 4 weken rust gaat houden wat nergens toe lijdt en dan zijn er weer 4 weken verloren.