Ik heb gefitnessed en daarna een Pilates lesje, dus lekker fanatiek vandaag

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sylhouet schreef:Lekker actief geweest dus, Tha_Niekje!
Grappig dat je de achtergronden van de foto's uit mijn profiel herkende.. !
Ik woon zelf idd in Groningen en Syl staat op een pensionstal vlakbij Schildwolde.
Ongeveer 20 km van mijn huis, maar zeer de moeite waard!
LittleAnn schreef:Pffff kom net pas van de sportschool, heb nu pas avondgegeten :S ik had voor het sporten nog geen honger maar het liep bijna een uur uit gewoon.....
ladyjoy schreef:LittleAnn schreef:Pffff kom net pas van de sportschool, heb nu pas avondgegeten :S ik had voor het sporten nog geen honger maar het liep bijna een uur uit gewoon.....
Ik wil ook weer fitnessen!! Wedden dat ik dan wel (meer) afval?!?
Mocca schreef:Netjes Myrdal!!
Je moet niet elke dag wegen joh, elke week is vaak zat, en dan zie je veel beter resultaat!
Fitzroy schreef:Syl, wat doe jij voor werk dat je met avonddiensten zit?
Fitzroy schreef:Oeps, ik schrik toch wel van vandaag.
Heb net alles ingevoerd en zit maar aan de 800 kcal. Dat is wel echt te weinig. Moet nog even bedenken hoe ik dit op ga krikken.
LotteAnna schreef:Fitzroy schreef:Oeps, ik schrik toch wel van vandaag.
Heb net alles ingevoerd en zit maar aan de 800 kcal. Dat is wel echt te weinig. Moet nog even bedenken hoe ik dit op ga krikken.
Met 800 kc's ben je echt onverantwoord bezig! Je eigen lichaam gaat zichzelf "afbreken" op deze manier, om toch maar energie te kunnen leveren. Dus je breekt je spierweefsel af, om daar eiwitten uit te halen om het glucosegehalte op peil te houden. Weet waar je mee bezig bent!!