de eetbare tuin vervolg

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Dorine92

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:38

Malenka schreef:
Ik kan helaas weer niet naar de Zoetewei met de verkoopdagen. Jammer want hun assortiment is echt een grote snoepwinkel.

Maar waarom per se met de verkoopdagen?
Ik kan dan ook niet. Ik ga gewoon een andere keer

Prairy

Re: de eetbare tuin vervolg

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:44

Als je een grotere bestelling doet dan kun je die wel gewoon ophalen. Je krijgt dan alleen geen rondleiding.

Malenka

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:45

Ik dacht dat ze op andere dagen niet aan particulieren verkopen?

Wat is 'een grotere bestelling'?

Prairy

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:49

Geen idee, mijn laatste was denk ik 200-300€? Vooral omdat hij de Japanse gember kwijt moest en ik toen gelijk maar weer wat extra besteld had :+

Zou Dimitri gewoon even mailen wat het minimum is. En anders gewoon op naam van je bedrijf bestellen?

Malenka

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:24

Goed om een richting te hebben. :) (Daar schijnt mijn autistische brein dan toch even door). Ik zal dan toch eens een lijstje maken... O:)

Vandaag heb ik in de buurt ook een lichtroze Rosa Rugosa op kunnen halen. En ik kreeg gelijk twee flinke Worcester bessenstruiken mee. Weer een leuke aanvulling voor de bessen collectie denk ik. Hebben jullie er ervaring mee?

Ik was in ieder geval heel blij dat ik mijn rozen handschoenen mee had. Wat een stekels!

Prairy

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:47

Nee, geen ervaring mee, ook geen idee waar ik qua smaak of gebruik aan moet denken eigenlijk.

Dorine92

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:55

Prairy schreef:
Als je een grotere bestelling doet dan kun je die wel gewoon ophalen. Je krijgt dan alleen geen rondleiding.

Ik heb de vorige keer wel een rondleiding gehad.
Waarom had je trouwens zo veel Japanse gember besteld? Vriest dat dood? Ik dacht dat het een vaste plant was

Prairy

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:59

Omdat hij er vanaf moest en er een leuke prijs aan gehangen had. Ik heb geen flauw idee wat ik er mee moet doen maar hou gewoon van aparte dingen :')

Dorine92

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:16

Prairy schreef:
Omdat hij er vanaf moest en er een leuke prijs aan gehangen had. Ik heb geen flauw idee wat ik er mee moet doen maar hou gewoon van aparte dingen :')

Ja ik ook maar was gewoon benieuwd. Ik wil ook nog Japanse gember maar dacht dat 1 plant genoeg was