Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
8nnemiek schreef:Ik top ze zodra ze echt tot boven in mijn kas groeien. Dan zijn ze een meter of twee.
Heb je je tomaten gemest? Als je veel stikstof hebt gebruikt, bv met bloedmeel of kippenmest of NPK mest met een hoog 'N'-gehalte dan groeit het blad heel hard maar de vruchtzetting is dan veel lager.
en waarvan ik vorig jaar een stek in een bloempot heb gezet die goed is uitgegroeid en zelfs al wat vruchten aan heeft.
maar de eerste 1,5 liter bak heb ik al vol. 8nnemiek schreef:Ik top ze zodra ze echt tot boven in mijn kas groeien. Dan zijn ze een meter of twee.
Heb je je tomaten gemest? Als je veel stikstof hebt gebruikt, bv met bloedmeel of kippenmest of NPK mest met een hoog 'N'-gehalte dan groeit het blad heel hard maar de vruchtzetting is dan veel lager.
diefjes er uit blijven halen, dan moeten ze uiteindelijk wel aan bloemen beginnen lijkt me..

) en de krootjes kunnen ook de pan in 
Ik hoop er volgend jaar ook wat meer te hebben.
De volgende moet ik maar weer afdekken met vitragegordijn.
8nnemiek schreef:Ik heb zojuist eindelijk een weckketel besteld met een aantal potten![]()
Kan ik binnenkort mijn eigen kersenconfituur inmaken

er staat zoveel op internet maar om al die dingen te proberen voordat je een goed recept hebt.