Gisteren vooraf carpaccio, tussendoor home made paprika soep met een dakje van bladerdeeg, hoofd verschillende soorten vlees met aardappelsoesjes en groentenpakketjes na een cakeje met in het midden een bolletje ijs en een caramelsausje. Vanavond lekker gourmetten.
ik zou vanavond lekker varkenshaasje maken maar teveel hapjes gegeten bij me moeder dus heb nu geen trek meer. Ga ik morgenochtend wel opbakken in de jus dan kunnen we dat overmorgen nog wel eten, morgen weer gourmetten met me vader.
Susanne_
Wild zwijn, appel in cranberry saus op met sperzieboontjes in een tomaten/knoflook sausje uit de Allerhande met lekkere gekruide aardappeltjes uit de oven met als dessert een vanille chocolade kersttaart.
We krijgen een kerstmenu in het verzorgingstehuis van mijn opa..
Phrono
Geplaatst: 26-12-12 11:47
Varkenshaasje met een rood sausje (naam kwijt), pomme duches uit de oven, stoofpeertjes en witlofsalade. Als toetje een bolletje bosvruchtenijs, een bolletje chocolademousse en zelf gemaakte slagroom.
Uiensoep met geroosterd broodje met gruyere kaas Boeuf Bourguignon met gebakken aardappeltjes, gekookte aardappeltjes, rode kool, sperzieboontjes en appelcompote Clafoutis met een bolletje vanille ijs
Gisteren kip uit de oven, gebakken aardappeltjes, witlof, salada, rundvleesragout en romige tomatensoep. Allemaal zelf vers gemaakt door mijn stiefvader.
Vanavond ga ik lekker zalm met boursin uit de oven eten met heerlijke pasta met roomsaus, courgette, paprika en tomaatjes.
Dinsdag heb ik vooraf garnalencocktail gegeten en een torentje van blini's,rode bietenmouse met creme fraiche, courgette en zalm gegeten. Als hoofdgerecht een varkenshaasje met champignonsaus met gebakken aardappeltjes met roosmarijn en knoflook, stoofpeertjes en sla. En als toetje een ijsje. Gister hadden we een brunch en daar in de avond ook nog een klein beetje van gegeten. Vanavond de fondue die we eigenlijk gister zouden eten.