Haha, flauw hoor... dat we niet eens even een foto te zien krijg Hij heeft t nog niet gedaan (een schok), maar is soms wel soms niet... En dan altijd aan de rand of bij de mousepad ding Niet het toetsenbord oid.
Ik heb net 2 uurtjes geholpen bij m;n zusje en vriend, in hun nieuwe huis met behang eraf halen. En daarna even snel langs stal geweest, even extra eten gegeven. Net terug.
visite is weer weg, was wel gezellig, je wordt er alleen zo moe van zusje brengt me straks even naar Rotterdam, dus das wel fijn scheelt weer 1,5 uur met OV!
Ik denk nog even na over wat ik ga eten... wil champignons bakken en heb een kipkrokant ding liggen Maar ja wat nog meer..
doom
Geplaatst: 10-01-10 18:38
Ben weer terug !! Was weer ff heerlijk!! Ben nu alleen vreselijk moe, wat kan niks doen en lekker relaxen toch slopend zijn haha Ook een heerlijke salade met kip, stoofpeertjes ananas komkommer en tomaat!! hij was echt verukkelijk. Ga nu koken lekker een pasta maken Meiden fijne avond nog misschien zien jullie mij nog en anders fijne avond !!
doom
Geplaatst: 10-01-10 18:40
Mijn schema vandaag:
O: creusli met optimel vla T: eierkoek L: kipsalade, 4 stukjes stokbrood met kruidenboter en een verse jus T: - A: Spagetti Bolognese
Hedwigb
Geplaatst: 10-01-10 19:07
Goedenavond!
@ Katja: jouw vakantie klinkt niet verkeerd! Dat duiken ziet er ook gaaf uit! @ Wendy: tekening begint al aardig vorm te krijgen hè, ben wel benieuwd naar het eindresultaat. @ Ingrid: fijn dat je zusje je even kan brengen! Je weet het ook nooit nu met de trein, of er storingen zijn.. @ Doom: die salade klinkt heerlijk!
Mijn dag: O: lekker uitgeslapen! L: stokbrood + beetje kruidenboter + kom groentesoep T: smoothie met aardbeien/mango/sinasappelsap A: bami met gebakken eitje, kip en satésaus T: schaaltje vanille yoghurt + appel + japanse notenmix
Zoo, ook weer thuis Uiteindelijk had paps me even gebracht, want kreeg ook een campingkoelkast mee om wat meer voorraad ana te kunnen leggen
De ratjes maken het goed gelukkig, zatne nog netjes in hun kooi (heel het weekend bang geweest dat Declan en Finn eruit zouden kunnen komen, die zijn wat kleiner ) Alleen die sukkels hebben de benedenverdieping nog niet ontdekt, leven aan de keutels te zien op de twee plateaus Dus ze stierven van de dorst, want de waterfles hing beneden net verplaatst naar boven, proberen ze er met zn drietjes tegelijk uit te drinken Vermaak me kostelijk met die drie grapjassen!
denice
Geplaatst: 10-01-10 20:25
doom schreef:
Denice, leuk dier.. wel flinke kaken!! is het iets van een quarter??
Nee, het is een welsh!
Het lukt mij nog niet zo goed allemaal, dat gezond doen
Leuke ratjes ingrid Trappetje ziet er wel een beetje glad uit?
xingridx
Geplaatst: 10-01-10 20:58
Dat lijkt zo zitten gewoon ribbeltjes op om hem stroever te maken en ze gaan er goed op en af, dus valt wel mee!
Hihi, Declan is ook echt zo schattig! was degene die dus niet bang was voor mn hand en nieuwsgierig was enzo! Fawzi de husky is een beetje donder zeiden ze al toen ik hem ophaalde, dus die moet nog even beetje opgevoed worden
Nee zit niet te wachten op 30 ratten, drie is zat Ze liggen nu echt enorm schattig met zn drieen op een hoopje te slapen, gezellig op het bovenste plateau zodat ze boven de bank uitkomen en op gelijke hoogte met mij zitten
3 ton kan al, alleen dan zit je niet echt meer in de buurt van zuidholland
Vriend heeft een goede baan, als ik klaar ben met mijn studie ga ik ook werken, en dan kunnen we het wel betalen...Maar eerst maar een normaal huis kopen, we kunnen over een jaar of 7 altijd nog een keer verhuizen...