droopy en pipi

en zo is het schuttingprobleem nu opgelost:

keurig en niet opvallend dus!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sizzy schreef:Mornin' girls!
Net ontbeten, zo weer richting Amsterdam.
Zal mijn dag ook weer eens plaatsen, doe ik eigenlijk nooit meermaar goed, ze waren ook niet echt iets om trots op te zijn
O: 2 geroosterde bb met philadelphia en plakjes tomaat
t: appel
L: waldkornbol met filet americain en gekookt eitje, kopje vermicellisoep en wat rauwkost
t: - (laat gelunched)
D: maaltijdsalade nicoise met nog wat erwtjes & worteltjes er doorheen
t: ?
Bew: paardrijden dus.
Wendy15 schreef:Ooooooh wat is jaap toch een hufter!!!!
Toen met m'n verjaardag al een vriendin van me uit te horen over wat ik met m'n verjaardag ging doen enzo, maar zélf iets laten horen ho maar..
En nu gaat ie gewoon écht te ver!! Hij is afgelopen weekend naar een vriendin van me toegegaan om te vragen over mij en hoe het met me gaat en wat ik tegenwoordig doe enzo.. En naja zij van dat we samen veel sporten enzo.. Had meneer gezegd dat ik niet zoveel hoefde te sporten vanwege hem want hij had het niet uitgemaakt omdat hij me te dik vondHet lef!!! Om te denken dat ik dat voor HEM doe!!!!
En het ergste komt nog.. Hij was te stappen met die ex waar hij tegenover mij geen goed woord voor over had, maar helemaal gezellig samen op stap.. En hij geeft een house warming party omdat ie nu op zichzelf woont (met het bankstel wat IK voor hem gekocht heb en waar nu dus dat téringwijf op zit
) en hij nodigd MIJN vriendin uit!!! Laat die klóótzak gewoon uit mijn leven blijven!!