Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Maethoriel schreef:Aaaaargh, ik geloof dat ik een zenuwinzinking krijg
Vanmiddag liep laptop ineens vast, vrij onschuldig, dacht ik.
Na het opstarten bleek m'n document gelukkig niet verloren te zijn gegaan, dus ik gauw USB erin om alle nog te printen werkstukken erop te zetten. Ja hoor...einde verhaal, laptop valt uit en gaat nu nog wel aan, maar toont alleen zwart beeld. Dat betekent dus een gecrashte harde schijf, op z'n minst.
Echt driedubbel kl.ote, aangezien ik voor vrijdag mijn onderzoek in moet leven waar ik een half jaar mee bezig ben geweest. En ik ben ook zo'n ongelofelijke stomme doos dat ik geen back-up heb gemaaktKan wel janken...morgen docent opzoeken en uitleggen. Inleveren gaat niet meer lukken, maar dan wordt het automatisch een herkansing en dan krijg je dus een casus, dus telt je onderzoek van dat halve jaar niet meer. Stél dat ik de documenten terug kan krijgen, dan is het nog voor niets en kan ik alles zo weggooien. Dus nu moet ik navragen of ik het dan alsnog in de herkansing in mag leveren, tenzij het allemaal verloren is gegaan
Portfolio had ik gelukkig gisteren al deels gemaild naar docente, dus die heeft dat teruggemaild en daar kan ik nu op de vaste pc thuis aan verder. Ik ben boos op m'n laptop en nog bozer op mezelf...waarom maak ik dan ook geen back-up, stomstomstom!
Humphrey schreef:Ziet er al veel beter uit Pinky. Wat je nog wel kan doen is je eten meer verspreiden over de dag. Dus ipv als lunch 4 bb te nemen, neem je er 3, en de vierde neem je dan een paar uur later als tussendoortje. Dan heb je dus twee tussendoortjes in de namiddag.
denice schreef:jij eet weinig midas!
Toch geen Sb he!
nanka schreef:sb ???