Mijn lunch soms heb je zin in hotdogsMijn avondeten een braaiburger. Waarschijnlijk kan ik na deze week geen coleslaw meer zien maar ook daar had ik zin in.
Gister eigen gemaakte pizza met rucolaVandaag nasi goreng van zilvervliesrijst met satesaus en gewokte groente met gebakken uitjes
Verse springrolls, geloof niet dat een vriendin van mij die vietnamees is trots zou zijn op mijn rolkunsten
DideH schreef:Verse springrolls, geloof niet dat een vriendin van mij die vietnamees is trots zou zijn op mijn rolkunsten [ [url=m/PkHUGk.jpg]Afbeelding[/url] ]Haha ik vind het juist knap dat ze nog heel zijn met die hoeveelheid erin! Ik had vandaag roti op werk! (De roti staat niet op de foto)
Restje van gister, rijst met wokgroente en omelet. En een vega schnitzel erbij gedaan, lekker makkelijk vanavond
friezenfan2 schreef:De shoarma couscous schotel die bij de lidl in het foldertje stond gemaakt. En het is lekker.Is dat deze?https://recepten.lidl.nl/recept/vegan-s ... 163f70ce70
Ja dat is die. Maar mijn lidl had geen hollands roerbakgroente en ik heb een witte ui gebruikt omdat ik daar nog veel van heb liggen
Onder het mom van 30 en uitgezopen ben ik van plan elke zomdag een ander soort brood te bakken en dit te leren.Tomaten broodHet was heerlijk.