Doe ook altijd spinnen met een hartslagmeter om en dat bevalt opzich wel hoor, maar dan heb je je bovenlijf aardig stil. Bij hardlopen is dat toch weer anders. En die hartslag meter leen ik altijd van de sportschool.
nou euhm.. ben patriciaa, 17 jaar wonende in Nederhorst den Berg
Rijd al paard sinds mn 7e ;D (al 10 jaar dus ;D ) heb sinds 2 jaar een paar verzorgpaardjes, waar ik sinds anderhalf jaar op Madinka rijd ! Een geweldige NRPS pony! Daarvoor heb ik altijd op een manege gereden.. Madinka gaat nu alleen bijna op rust, ze is nml drachtig en begin mei uitgerekend ;D
Veder doe ik aan fitness, probeer 1x per week de zaal in te gaan en 2x per week groepslessen te doen..
Ik ben sinds kort gestopt met mijn opleiding, (was 1e jaars) wil nu gaan werken en in sept een nieuwe studie beginnen
Qua eetpatroon deze ziet er meestal zo uit: Ochtend: 2 bruine boterhammen met heel varierend beleg/ Kop yoghurt met musley Tussendoor: Evergreen Middag: 2/3 Bruine boterhammen met beleg Tussendoor: Fruit Tussendoor: Liga, Sultana oid Avondeten: Wat de pot schaft 'savonds: rond 8 uur kopje thee met 1 koekje..
Dit is waar ik me aan probeer te houden sinds 3 weken, gaat opzich wel redelijk maar vind het toch erg lastig om van de lekkere dingen af te blijven
Ik ben alleen erg lastig met beleg Het meeste "goede" Beleg lust ik niet En het moet erg gevarieerd zijn, word eten nml snel zat en kan niet te lang achter elkaar hetzelfde eten (Bv elke ochtend yoghurt met musley of elke middag bruine boterhammen )
Ik heb er niets op aan te merken, maar misschien dat de anderen wat weten. Als je dit patroon gewoon goed volhoudt, zul je vanzelf wel afvallen. Pas alleen op met dingen als Evergeen en Sultana, daar zit erg veel suiker in.
Ben helemaal gelukkig, ben echt met een topgevoel van het paard afgekomen Dus mijn beweging voor vandaag; uur hardgelopen en half uur op paard gezeten!
Mijn lijstje van vandaag: O: Brinta + banaan T: eierkoek L: verse smoothie + 2 grote ontbijtkoekrepen (snelle jelle's) T: shake A: bami óf eierpasta met zalm T: rest shake
_Patriciaa
Geplaatst: 24-02-09 17:21
SAKKIA schreef:
meer fruit???
Nja ik eet over het algemeen best veel fruit ! Maak vaak een fruitshake voor het eten ;p
Oh maar dat zag ik in je dagplanning helemaal niet terug namelijk Ik heb ook geen recht van spreken want ik eet eigenlijk ook altijd wel sultana's e.d. vooral op de dagen dat ik sport
Kookprogramma's kijken & Trek hebben gaat niet samen ..
Maargoed, het is tijd voor mijn 2e tussendoortje dus nu mag het
Imre
Geplaatst: 24-02-09 17:41
Even een planning: O: 2 kleine pistoletjes met kaas en halvajam T: pizzaslice van de bakker L: bb met chocopasta, cup a soup T: bakje yoghurt, kiwi D: broccoli, tartaartje, 4 röstirondjes T: ?
zie wel dat we een nieuweling in ons midden hebben welkom. Heb deze week echt een rot week ben lekker naief bezig op school en niet bij de les. Eten gaat weer helemaal mis dus praat er ook even liever niet meer over.