Sizz, zo lekker dinsdag op vakantie
Sash, dat is een leuke verrassing! Alles geverfd als ze terug komen.
Sanne, wat vervelend zeg dat je medicijnen weer niet werkte en weer 2 insulten hebt gehad... Hopen dat dit wel werkt! Hoop t echt voor je!
Heb er uiteindelijk wel gewoon 3750 voor betaald, ze wilde er niets vanaf doen...
Denk dat ik m toch niet meer laat keuren. Ik heb t keuringsrapport gezien. Hij is 3 weken geleden gekeurd, helemaal goed gekeurd als sportpony. Enige aantekening die er was, was iets scheef kruis, maar stond ook bij dat dit geen belang heeft. En heb t met die vriend erover gehad en hij zei dat dat wel recht te rijden is, als jij wat meer achterhand bespiering krijgt, want dat heeft hij op 't moment wat weinig. En rechtsvoor zwaait hij heel licht wat met t been naar buiten, kan met elkaar te maken hebben zei hij, maar is verder geen probleem. En die mensen zijn volgens mij ook echt wel heel betrouwbaar, en hij had dat gevoel ook. Ze komen ook gelijk mee als we pablo ophalen, ze wilde graag zien waar hij terecht komt En stelde voor om ook die kleine pony van die dochter dan mee te nemen als ze toch rijden, kunnen ze gelijk nog een ritje maken over de veluwe. Was helemaal. Ze vond t wel moeilijk om 'm weg te doen. Echt hele leuke mensen. Dus geloof echt wel dat ze hem gewoon eerlijk hebben laten keuren. En ze deed er echt niet moeilijk over als ik hem nogmaals wilde laten keuren (heb gewoon gezegd dat ik dat wilde tegen hun). Maar ze reageerde daar heel goed op, als ik dat wilde kon dat gewoon.