Vooral niet als er vitamine C in zit

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ladyjoy schreef:Ooh ja, die hebben dus 5 kcal minder. Maar ja ze zijn ook ietsje duurderPeerijsjes zijn heeeerlijk (maar de aardbeien variant ook)!
pianka schreef:Hallo!
Erg mooie jurk missnienke!
Sylhouet schreef:ladyjoy schreef:Ooh ja, die hebben dus 5 kcal minder. Maar ja ze zijn ook ietsje duurderPeerijsjes zijn heeeerlijk (maar de aardbeien variant ook)!
Heeft de Festini Peer 49 Kcal?
Dan weet ik dat, want die hadden we nog los in de vriezer liggen, heb ik geen verpakking van!
Ik kan/kon trouwens ook zo zonder moeite een grote zak chips alleen leeg eten, maar dat heb ik sinds 1-1-07 niet meer aangeraakt!
Hoeveel Kcal bevat een zak chips, dat is toch ruim 200 gram (225??), volgens mij ver over de 1000 Kcal of niet??
Myra schreef:O: bambix, mandarijn, aardbei, (heel klein stukje stokbrood)
30 min fietsen
T: 1 boterham kipfilet
L: 3 boterham kipfilet, appel
T: mandarijn
T: mergpijp
30 min fietsen
A: gekookte aardappels, brocoli, grillburger extra mager
T: aardbeien
7 min fietsen, 70 min hardlopen, 7 min fietsen
T: muesli met magere melk (?)
Myra schreef:Ik heb trouwens veel minder trek met dit weer, hebben jullie dat ook? Gewoon vooral dorst.
ladyjoy schreef:Sylhouet schreef:
Heeft de Festini Peer 49 Kcal?
Dan weet ik dat, want die hadden we nog los in de vriezer liggen, heb ik geen verpakking van!
Ik kan/kon trouwens ook zo zonder moeite een grote zak chips alleen leeg eten, maar dat heb ik sinds 1-1-07 niet meer aangeraakt!
Hoeveel Kcal bevat een zak chips, dat is toch ruim 200 gram (225??), volgens mij ver over de 1000 Kcal of niet??
Nee, ik dacht dat jij zei dat die van jou 45 kcal waren en die van mij (AH/Euroshoppermerk?) zijn 49 kcal per stuk. Oh dus die van jou zijn dan 4 kcal minder per stuk.
Een zak naturel chips van de AH is 200 gram en 550 kcal per 100 gram. Dus 1 zak = 1100 kcal !! WOOOOOOOOW (en toen legde ik hem terug)
Myra schreef:O: bambix, mandarijn, aardbei, (heel klein stukje stokbrood)
30 min fietsen, stad ->
T: 1 boterham kipfilet
L: 3 boterham kipfilet, appel
T: mandarijn
T: mergpijp
stad <-, 30 min fietsen
A: gekookte aardappels, brocoli, grillburger extra mager
T: aardbeien
T: onbekend
happyjoyce schreef:Ik zie net op de site van Ola dat de festini peer 50 kcal per stuk zijn en de raket maar 40 kcal, dus dat wordt raket ijsjes eten deze zomer