Vooral niet als er vitamine C in zit
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

ladyjoy schreef:Ooh ja, die hebben dus 5 kcal minder. Maar ja ze zijn ook ietsje duurderPeerijsjes zijn heeeerlijk (maar de aardbeien variant ook)!
!
!
?? pianka schreef:Hallo!
Erg mooie jurk missnienke!
Ik kreeg nog een erg leuk compliment in de winkel, me glimlach krijg ik niet meer van me gezicht

Sylhouet schreef:ladyjoy schreef:Ooh ja, die hebben dus 5 kcal minder. Maar ja ze zijn ook ietsje duurderPeerijsjes zijn heeeerlijk (maar de aardbeien variant ook)!
Heeft de Festini Peer 49 Kcal?
Dan weet ik dat, want die hadden we nog los in de vriezer liggen, heb ik geen verpakking van!
Ik kan/kon trouwens ook zo zonder moeite een grote zak chips alleen leeg eten, maar dat heb ik sinds 1-1-07 niet meer aangeraakt!
Hoeveel Kcal bevat een zak chips, dat is toch ruim 200 gram (225??), volgens mij ver over de 1000 Kcal of niet??
) 
) laten doen. Die vrouw die piercte was echt super aardig, liet ook duidelijk zien dat alles nog verzegeld was etc. en ik kan terugkomen wanneer ik wil voor nazorg (sowieso over 6 weken om een staafje in mijn wenkbrauw te laten zetten i.p.v. een ringetje, vind ik veeel mooier, ringetje vind ik niet zo, maar is hygienischer en dat gaat voor..).
En idd verstandig om nu al te oefenen met die hakken. Ziet er goed uit!

Myra schreef:O: bambix, mandarijn, aardbei, (heel klein stukje stokbrood)
30 min fietsen
T: 1 boterham kipfilet
L: 3 boterham kipfilet, appel
T: mandarijn
T: mergpijp
30 min fietsen
A: gekookte aardappels, brocoli, grillburger extra mager
T: aardbeien
7 min fietsen, 70 min hardlopen, 7 min fietsen
T: muesli met magere melk (?)

Myra schreef:Ik heb trouwens veel minder trek met dit weer, hebben jullie dat ook? Gewoon vooral dorst.
. 
ladyjoy schreef:Sylhouet schreef:
Heeft de Festini Peer 49 Kcal?
Dan weet ik dat, want die hadden we nog los in de vriezer liggen, heb ik geen verpakking van!
Ik kan/kon trouwens ook zo zonder moeite een grote zak chips alleen leeg eten, maar dat heb ik sinds 1-1-07 niet meer aangeraakt!
Hoeveel Kcal bevat een zak chips, dat is toch ruim 200 gram (225??), volgens mij ver over de 1000 Kcal of niet??
Nee, ik dacht dat jij zei dat die van jou 45 kcal waren en die van mij (AH/Euroshoppermerk?) zijn 49 kcal per stuk. Oh dus die van jou zijn dan 4 kcal minder per stuk.
Een zak naturel chips van de AH is 200 gram en 550 kcal per 100 gram. Dus 1 zak = 1100 kcal !! WOOOOOOOOW (en toen legde ik hem terug)
!
!
!!
!
!
!

Myra schreef:O: bambix, mandarijn, aardbei, (heel klein stukje stokbrood)
30 min fietsen, stad ->
T: 1 boterham kipfilet
L: 3 boterham kipfilet, appel
T: mandarijn
T: mergpijp
stad <-, 30 min fietsen
A: gekookte aardappels, brocoli, grillburger extra mager
T: aardbeien
T: onbekend
happyjoyce schreef:Ik zie net op de site van Ola dat de festini peer 50 kcal per stuk zijn en de raket maar 40 kcal, dus dat wordt raket ijsjes eten deze zomer
!!
!
!! 108 Kcal
! 
zal nog genoeg kcal in zitten maar ik ben toch op mijn streef. Vandaag 3-kwart broek, rokje en korte broek maat 36 gekocht! En bikini en rokje maat 38