Rianne_ schreef:Pasta, alleen nog bedenken wat voor..Je hebt van knorr een zakje met hele lekkere witte saus Moet o.a. broccoli bij en cherrytomaatjes en kip!
Destino schreef:Rianne_ schreef:Pasta, alleen nog bedenken wat voor..Je hebt van knorr een zakje met hele lekkere witte saus Moet o.a. broccoli bij en cherrytomaatjes en kip! Ja die hebben we vorige week nog gegeten! En al eens eerder, maar die is heerlijk inderdaad!
Haha wellicht kun je op bokt nog wat vinden, er is een pasta-topic op VT Wij eten vanavond met alle collega's bij de baas thuis op de kerstborrel.Is een lopend buffet .
Destino schreef:Haha wellicht kun je op bokt nog wat vinden, er is een pasta-topic op VT Wij eten vanavond met alle collega's bij de baas thuis op de kerstborrel.Is een lopend buffet .Bedankt voor de tip! Ik ga 's kijken.. Leuk, lopend buffet!
Gister heb ik worteltjes, met een mega vistick (één met tomaat mozarella en één met spinazie) en gekookte aardapels gegeten.Vandaag eet ik lasagna.
Hutspot van gister opwarmen, drukke avond met bakken voor de boeg dus dan is een snelle hap wel gewenst.