Pfft, zit propvol zeg, heerlijk gegeten bij de wok, was erg gezellig!
Nu even uitbuiken op de nieuwe bank van mn ouders
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

tja naar je gevoel ben je er zo als je dronken bent !!

hihi
maar als het niet erger wordt als dit, kan ik nog wel naar huis komen 

ben nu nog in Brielle, ga vanavond kijken of ze in hun kooi zijn gebleven
xingridx schreef:nee sneeuwstormen gelukkig niet, dr ligt ook maar een dun laagje...maar precies genoeg om de ijsbaan weer even wat beter begaanbaar te maken
Heb dus even gelongeerd in plaats van op de weg te rijden. Men wat een koude wind zeg!
Daarna naar de verjaardag van mijn nichtje geweest, die werd gister 7. Eigenlijk viert ze dat vandaag, maar vriendje kan vandaag niet en ik zit dan zonder auto. Dus we zijn gister gegaan. Omdat er verder niemand was vroegen mijn oom en tante of we bleven eten. Lekker chinees gehaald, daarna ging er een fles wijn open en kwamen er nog wat zoutjes op tafel. Nichtje lag al lang in bed, wij zijn pas om 11u weg gegaan. Op de snelweg konden we maar 60 rijden door de sneeuw in de lucht en op de weg. Toen we eindelijk thuis waren lazen we dat er een weeralarm was afgegeven voor het noorden.
Helaas werd ik daarna gigantisch misselijk en heb ik mijn eten er weer uit gegooid.
Voel me nog steeds niet helemaal ok.
Mogguh dames 

Mooie actie!! Beetje jammer alleen dat het nu wel pijn doet 
Flink genoten dus
*wil ook naar de sauna
*
Je kan hard vallen inderdaad! Hopen dat je pols snel over is!
, ben eigenlijk nooit zo snel dronken, het is meer gezellig!!
Zo gaan we lekker ff op de fiets de stad in en ergens ontbijten/bruchen/luchen (
) Sizzy schreef:He bah Imre, hopelijk knap je wel snel op!
Ik heb ook lekker lang in bed gelegen. Nog even met vriendje op uitzendinggemist Wie is de mol gekeken, hadden we donderdag gemistZo gaan we lekker ff op de fiets de stad in en ergens ontbijten/bruchen/luchen (
)
en voor de rest zou ik lekker binnen blijven 
nou ja, tis maar een middagje gelukkig!
En dan maak je een behoorlijk schuiver als je flink doorfietst!