Enne ze zijn heel lief hoor, als ze je zo missen hahhaa, de liefste dingen komen er ineens uit..geweldig

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
LittleAnn schreef:Morning! hier danGeen idee weet je, want ik bestel dat eten bij een dame die dat elke dag klaarmaakt. Het wordt wel gebakken in de olie, maar er zitten dus vegetarische dingen in zoals tofu, peulvruchten etc etc. Het is heel erg lekker dat weet ik wel! Hoezo denk je dat ik niet aan mijn kcal kom?
Ilse schreef:Het zit me ook allemaal wel mee he, vandaag weer de eerste dag dat ik wat kan eten, heb nl. de beruchte buikgriep gehad
Citaat:Btw ik moet jullie natuurlijk wel op de hoogte houden van de ziekenhuissoap.
Nou de geweldige dokter heb ik tot op heden niet meer gezien sinds hij de laatste keer langs kwam, ik blijf er op hopen maar moet nu toch maar inzien dat het niks gaat worden
Daarin tegen zit er nu een dokter achter míj aan, ik lig compleet in een scheur, en raad eens LA? Het is een antiliaan
March schreef:Vandaag:
O:2 mb, leverpastei, glas sinaasappelsap
tien minuutjes fietsen, werken 06.00-14.00
T: 2 mb, rookvlees
L: 2 mb, ham
tien minuutjes fietsen
T: 1 mb, slankie naturel, sinaasappel
T: 4melkbroodjes (kleine)
motorrijles een uur
D: Salamipizza van ristorante, 1 melkbroodje, glas melk
T: -
LittleAnn schreef:8 gulden LJdas ongeveer 3,50 euro. en dan krijg je dus een bak groenten, salade en die balletjes, en nog een goedgevulde maaltijdsoep voor na het werk! Heel gezond, dit is nu mijn derde week.
Sizzy schreef:Mijn dagplanning:
O: magere yoghurt met fruit'n fibre
t: cracker met filet americain
t: activia yoghurtje
L: 3 wasa volkoren crackers met filet americain, huttenkase/tomaat en linesse/achterham/tomaat
t: stuk ontbijtkoek
D: rode kool, slavink en aardappeltjes a la m'n huisgenoot
t: bakje vruchtenyoghurt
Bew: 25 min fiets (Fitness), 15 min loopband en nog wat buik/beenoefeningen, 20 minuten gewoon fietsen