neem je nu alles mee? Heleboel spullen no? Is seg thuis of ben je alleen?
Nee, alleen alle kookspullen. Dus m'n hele servies, electrische app. (tosti apparaat etc), glazen, wat bestek (meeste laat ik voor hem), taartvormen, bewaarblikken etc. Ooh en gourmetstel en oliebol. Morgen komt m'n moeder die dingen halen en neemt ze alles mee naar m'n oma, daar wordt het op zolder gestald. Neem dan ook m'n kerstspullen en alles mee denk ik. Zal ik ook al m'n handdoeken e.d. meenemen? Hij is niet thuis, denk dat hij rond half 5 thuis komt. Maar we hadden het al wel afgesproken.
Kasten, bureau, lampen en die dingen blijven (nog) wel hier.
Siz/Denice; we waren 2 jaar samen, bijna 1 jaar samen gewoond in 'ons' (op zijn naam) nieuwe huisje. Bijna alle spullen zijn van mij, dat is nu het grootste probleem. De nieuwe wasmachine (had m'n oma gekocht) wilt hij wel overkopen. Maar dan moet ik zeker 2 jaar op het geld wachten. Het is nu 3 maanden over. Volgens mij heeft hij ook een nieuwe chick? Zie een nieuwe Flair liggen en neem aan dat hij dat niet leest Ook 3 toegangskaartjes voor Artis (maar kan ook voor zn broertjes zijn geweest) en een zak M&M's die heel graag willen dat ik ze opeet..
Wow sizzy goed bezig!! Ik ga ook nog steeds netjes, heb een halve komkommer opgegeten.. Mijn allerlaatste dinsdag hier kruipt voorbij... Kan niet wachten tot het vrijdag is jongens!
Hele weekend bij Martijn geweest dus niet zoveel bij kunnen lezen, ga ik zo doen!
Net bij de diëtiste vandaan Vorige keer: 76.9 Vandaag: 74.3!!
Planning vandaag:
O: 1 mb, kipfilet T: 2 creamcrackers met tomatentapenade L: 4 mb, kipfilet, filet americain, philadelphia light, tomatentapenade, glas melk in de regen en wind fietsen naar de diëtiste, bij elkaar 20 minuten ongeveer T: Banaan T: Lu Time Out D: Aardappelen, groente, glas melk misschien nog ff zwemmen T: Schaal magere yoghurt met appel
En goed hoor al dat lekkers afslaan..Donderdag mag ik wel taart eten want dan ben ik jarig .
Vandaag: O:Kellogs K met optimel 12.00:1 eierkoek 2 paarden gepoetst en 1 gewandeld 14.00: 1 eierkoek en 1 br boterham met slankie smeerkaas paardbuiten gezet en meer dan half uur hardgelopen 15.15: stukje meloen 16.00: 2 cracottes met slankie en beker chocolight 18.00: Avond eten en savond nog stuk meloen
Ik ben trouwens op mijn oppasadres 1.7 kilo lichter dan thuis... Pas er nu een aantal dagen op en kan a.s. vrijdag weer op mijn eigen staan 9's ochtends op nuchtere maag). ben benieuwed of het een mee- of tegenvaller zal worden