Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
daffieduck83 schreef:Spitskool kan je roerbakken met een beetje peper en kerrie. Witlof uit de oven met spekjes, kaassaus en aardappelschijfjes is best lekker of rauw als salade met appel
Anoeska27 schreef:Ik vind dit recept met witlof erg lekker, wij combineren het wel altijd met geitenkaas:
https://www.verseoogst.nl/recepten/geba ... f-met-peer
caro29 schreef:Ik had vandaag veel luxe brood bij de plus. Brood laag in kh, divers desembrood en gewoon bruin brood. Geen enkel wit. Ik kan niet tegen witbrood en zoon mag alleen koemelk vrij. Vriezer ligt heerlijk vol
lovelyfiefy schreef:Als iemand nog tips heeft voor de witlof en spitskool. Eventueel in combinatie met wat anders wat er bij zit.
Edit: ik heb geen oven
Zorro_ schreef:lovelyfiefy schreef:Als iemand nog tips heeft voor de witlof en spitskool. Eventueel in combinatie met wat anders wat er bij zit.
Edit: ik heb geen oven
Ik hield ook echt niet van witlof haha. Maar nu snij ik heel royaalhet bittere stuk eruit, snij de witlof in kleine stukjes, lekker roerbakken met ham en kaas (eventueel zou je er vast nog meer in kunnen gooien). Maar ik hou het hierbij en sindsdien vind ik witlof lekker!
Rauw niet en als men niet royaal het bitter weg snijdt dan ook niet
Ben benieuwd of je nog wat hebt geprobeerd