Hihi ze zijn echt zoo grappig

Denk dat ik de namen ook al weet

Husky wordt Fawzi, betekent 'Victorious'
En dan de dumbo blauwe Declan 'Full of goodness'
En de gewone blauwe 'Finn' 'Fair'
Vind het jammer dat k zo wegmoet
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Dat deed mijn ratje in het begin ook ingrid! Die klom langs de tralier omhoog of die sprong gewoon, maar ze ging niet over het trappetje
Later had ze toch in de gaten dat dat makkelijker was

, met 70% korting..
Foto's?
Dumbo's zijn leuk, dat zijn toch met die ronde oortjes?
Vind gadget ook leuk hoor, die heeft ook zo'n leuke aparte bles Daar houd ik van

xingridx schreef:Ze willen nog niet erg op de fotomaak ik morgen wel!
Dr zit er 1 iig zich druk te wassen, dus das positief! En de husky heeft het voer ontdekt
)
Pivanti schreef:Ik vond t altijd wel mee vallen met 't stinken bij ratjes. We ook ooit eens een muis gehad... nou die stonk! Dat was echt niet normaal... Bleek ook dat als je een muis neemt, je een vrouwtje moet nemen want mannetjes stinken dus zo vreselijk! haha Die is ook weer heel snel de deur uit gegaan!
Vind het geweldige beestjes, alleen ik wil ze niet meer ivm de kanker (1 ratje overleden aan wss longkanker. Andere ratje kreeg tumoren, laten operen en paar maanden later alsnog overleden aan wss ook longkanker) Heb het er echt moeilijk mee gehad om die beestjes zo te zien vechten dus ik begin er niet meer aan
ja, ze nemen wel een geur mee, maar dat is ook kwestie van wennen neem ik aan 

en die maar voor 7 euro !!!
rotsneeuw!!
, daarbij kunnen die diertjes ook vreselijk irritant zijn als ze 's avonds ineens besluiten in hun rad te gaan lopen.
Vind zowiezo die radjes gevaarlijk als ze er met hun staart tussen blijven hangen kan die breken..
Die vind ik ook niet tof
Net als cavia's
Vind ik ook niks aan
)
, je moet echt wel tussendoortjes nemen, helemaal omdat je lunch er mager is met maar 2 boterhammen.. verder mis ik ook fruit in je schema..