gister heel de dag gewerkt, daarna doorgecrossed naar doe voetbal, daarna snackbar en daarna bios.. O: kellogs met yoghurt T: - L: 3 bruine bolletjes met halvarine, 2 met kipfilet, 1 met rauwe ham, 2 kiwi's T: 1 bruin bolletje met halvarine en rauwe ham T: kitkat A: half broodje kroket, halve kaassoufflé, bamischijf T: handje m&m's
Vandaag tot 1 uur in bed gelegen ofzo O: 2 volkoren beschuitjes hagelslag T: kop thee met 2 theebiscuitjes L: stokbroodje met warme kipfilet, glas verse jus d'orange T: kop thee mt 2 theebiscuitjes A: ? T: 2 kiwi's
Succes Blin! Weet dat ik in je geloof Ik heb ook een examen morgen trouwens Ik heb er nu al een goed 10u voor gestudeerd en toch maar denken dat ik het niet kan
ukje
Geplaatst: 17-05-09 18:44
amaris, dat gevoel heb ik ook altijd. En het ergste is nog dat ik het ook nog is hardop zeg. En Belin heel veel sucses de komende 2 weken gaat goed komen met jouw hoor
Ik heb me vandaag met de verjaardag nog iets ingehouden (1 stukje taart en een paar spekkies), vannacht wel 2 biertjes en een pizza gehad Maar goed, vanaf morgen ga ik dus weer officieel beginnen!
Met de operatie in het vooruitzicht heb ik er ook haast zin in
Nee, heb gistere de brief van de verzekering binnengekregen, dus ik ga morgen bellen
Wachttijd was ong. 2 maand hadden ze het over, maar hoop dus dat ik begin Juli nog kan. Anders kan ik zelf pas in Oktober een paar week uit de running zijn.
Sizzy
Geplaatst: 17-05-09 21:22
Dan kun je nog best snel terecht Aniek Hopelijk lukt het om begin juli nog een plekje te bemachtigen!!
Hoe gaat het zingen in de band?? Inmiddels al je eerste optreden achter de rug?
Ben hier nog wat aan het studeren, heb weinig zin... Weekend was qua eten _heel_ slecht haha, komende weken maar weer even gedragen! Moet wel strak in bikini natuurlijk van de zomer
Ach siz, kom jij toch wel. Ik doe dit jaar maar niet meer aan bikini's Denk niet dat het lukt om in 10 weken nog even 20 kilo kwijt te raken en daar komt bij dat mijn litekens behoorlijk zichtbaar zijn en dat vind ik ook niet mooi.
Nou siz begin er een beetje een hardhoofd in te krijgen en wordt er ook moedeloos van. Maar ga morgen poging 5.638 starten met niet snoepen en gewoon gezond eten.
kat, gewicht zeg ik liever niet schaam me dood voor wat ik nu weeg, Zelfs de dietiste weet het niet en helaas zal ik op de sportschool wel moeten. beetje jammer. Mijn lengte is 1.67
Wordt dan niet te licht voor mijn lengte en nee wordt ook niet te mager meer. Maar dat is het punt juist als ik een koekje/snoepje eet is de hele zak voor mij. Gelukkig ben ik hier niet de enige in maar het is wel irri.
Ik zit nu op 70kg, ik vrees dat ik ben bijgekomen Morgen naar de diëtist, schaam me wel Maar heb zo'n stress op school, qua eetpatroon is het ongeveer hetzelfde maar het vreet aan me.