[HK]Met een warme choco in de hand, gaan de koekjes aan de k

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

SAKKIA

Re: [HK]Met een warme choco in de hand, gaan de koekjes aan de k

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 11:35

Zo ben net bijna van mijn stokje gegaan :oo
Ik moet echt zorgen dat ik suiker blijf eten. Misschien niet zo goed voor de lijn, maar ik kan niet anders. Anders raakt mijn suiker veel te veel in war en veel te laag :n
Heb dus al bijna mijn lunch vandaag op. Dan maar niet zo'n goede dag.
Ik heb dit vaker als ik met yoghurt begin op de dag. Meer mensen hier ervaring mee?

magriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 11:40

Als ik alleen yofhurt eet haal ik de volgende maaltijd ook niet. Daarom doe ik er altijd brinta, cornflakes of mueslii door. op die manier heb je wat meer voeding en dan haal ik het wel.
een te laag suikergehalte zorgt alleen maar voor vreetbuien

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 11:43

Ja maar dat doe ik ook altijd ;)

ik heb dat probleem met mijn suiker al heel erg lang, het ging tot nu toe altijd wel erg goed :j Suiker is een familiekwaaltje bij ons en ik weet dus dat ik er om moet denken :+
Heb alleen niet het idee dat ik iets verkeerd heb gedaan :o

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 11:43

Precies wat Magriet zegt ja. Misschien denk je 's morgens van: "Jeetje, moet ik dat allemaal naar binnen werken?", maar dat is eigenlijk een beetje een misverstand. Bij een verantwoord ontbijt komt je spijsvertering het beste op gang, en dus ook je verbranding!

Echt, een goed begin is het halve werk ;)

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 11:45

Natuurlijk mag dat Angelique, moest er eens bijkomen dat dat niet zou mogen! :')
Alleen maar leuk juist als ik mensen enthousiast krijg voor Miss Etam.

Let alleen wel goed op de maten, ik pas een maat M.
Bovendien is hij iets paarser dan op de foto, de paarse kringen zijn iets donkerder en er zit lila in (wat op de foto soort roze lijkt).

Mijn konijn staat al 8,5 jaar in de huiskamer, in een kooi waar ze languit gestrekt nog genoeg ruimte in over heeft.
We laten haar echter wel heel regelmatig los lopen in de huiskamer en dan kan ze lekker rennen spelen en doen. :)

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 11:52

Belinda, ik ben ook fan van miss Etam, alleen nu even niet meer aangezien ze de longwear collectie eruit hebben gehaald en dat de enige broeken waren die ik paste :(

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 11:57

Waar ga jij altijd winkelen dan?
Ik weet in ieder geval dat er bij in Leidschendam en Rijswijk nog een longwearcollectie is, van andere filialen kan ik het wel voor je opzoeken.

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 11:59

Hellevoetsluis heeft hem er iig uitgehaald, en weet dat het de bedoeling is dat hij er overal uit gaat ;) online is hij nog wel te verkrijgen, maar kreeg als tip om vooral een klacht in te dienen, omdat heel veel mensen er tegen zijn :j

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 12:03

Daar weet ik anders nog niets vanaf, niemand in mijn filiaal geloof ik. :')
Hmm dat ga ik van de week dan toch maar eens navragen.

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 12:06

als je een banaan door je yoghurt mengt, dan haal je de volgende maaltijd vast wel. Die combi is op 1 of andere manier best wel zwaar!

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 12:07

Apart, Belinda :j ik was er vorige week ofzo? Toen was het er al uit, maar vind het wel balen, want nu ben ik weer veroordeeld tot het broeken bestellen op internet :=

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 12:14

miss etam kom ik eigenlijk nooit. zonde eigenlijk!
saskia, idd cruesli oid door je yoghurt en een schepje rietsuiker. een in plakjes gesneden banaan is ook een goed!

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 12:14

Ik hou niet zo van banaan :+

Mijn antibiotica heeft ook een laagje wat naar banaan smaakt en ikkan niks heel doorslikken (jeugdtrauma :+ ) dus ik moet kauwen :r Echt ik zat er gewoon van te schudden zo ongelooflijk vies als dat is.

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 12:16

benangelique schreef:
miss etam kom ik eigenlijk nooit. zonde eigenlijk!
saskia, idd cruesli oid door je yoghurt en een schepje rietsuiker. een in plakjes gesneden banaan is ook een goed!

Omdat ik nu kwark met vruchten had heb ik er geen all bran door gedaan. normaal eet ik dat wel altijd :j
Dus aan mijn ontbijt kan het eigenlijk niet liggen.
Nou ja ik sport het er vanavond wel weer af :+
Ga gewoon zo even een half donker brood halen en met wat mager beleg en dat heb ik nog steeds niet een hele rare dag. Alleen de planning is een beetje in de war :+

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 12:29

Het kan kloppen dat bepaalde collecties verdwijnen uit bepaalde filialen. :)
Zo hebben wij een aantal jaar de positie gehad, maar dat is er sinds januari uit.
Maar ik zal het eens voor je opzoeken en navragen, want broeken kunnen passen is toch altijd een pre. :)

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 12:30

misschien eens als tussendoortje roggebrood nemen?

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 12:39

In de buurt van Den Haag: Klik
In de buurt van Brielle: Klik

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 12:46

hoi even een hele snelle :wave:

magriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 12:48

Ik kom eigenlijk ook nooit bij miss etam terwijl als ik er kom meestal wel met kleding naar buiten kom. Ik hoop dat lopen binnenkort nog beter gaat en dat ik weer eens lekker in de winkel kan sneupen.
ws zaterdag even naar een kledingwinkel hier in de buurt. ik heb een nieuwe spijkerbroek nodig en mijn man ook. Die wil alleen maar Wrangelr en diehebben ze daar

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 12:49

Leuk tuniekje! Ben zelf nog nooit in de Etam geweest, is ook lingerie bij ons in België :)
Begin weer ziek te worden helaas, rustig aan doen vandaag dus :) Vriendlief is tot 18u werken dus dat is wel lekker, kan ik goed doorstuderen :)

Onze konijnen(nu 1)zitten eigenlijk altijd buiten in een hok met een verdieping, ze zit nu binnen aangezien het te koud is :)

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 12:59

Ah kijk Belinda, Hellevoetsluis staat er al niet meer tussen :)
Spijkenisse nog wel, is ook nog wel te doen denk ik :j

magriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 13:00

Kun je geen drankje antibiotica krijgen want lang niet alle antibiotica mag stuk gebetgen worden. Soms wel opgelist

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 13:21

Nee weet ik :j
ik heb het gevraagd en het is prima. Maar ik denk toch dat ik een keer over mijn trauma heen moet stappen want ik denk idd dat de pijn in mijn maag door de antibiotica komt. Misschien vanavond maar eens even proberen :j

Ik kom ook nooit bij de Missetam :n Kan er ook eigenlijk nooit echt iets vinden. Soms zie ik wel leuke dingen, maar ik heb ook zo vreselijk veel kleren dat ik eigenlijk niks meer mag kopen :o

irene85

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 13:23

ik ben net terug vanuit het zkh, ga mijn dag vandaag niet plaatsen, heb net koffie met slagroom gehad en appelstrudel. Slecht nieuws, plaats mijn blog wel even hieronder
Dag allemaal,

Zoals in mijn vorige blok te lezen was deden en doen de oefeningen nog erg veel pijn. Daarnaast is het lopen met 1 kruk niet bepaald prettig en werd dit de afgelopen weken ook niet veel beter. De afgelopen dagen had ik zelfs het gevoel dat het mischien wel pijnlijker werd. Doordat ik al 'achterstand' had doordat ik al 3 weken langer door moest lopen met 2 krukken, vond ik dat ik me niet zo aan moest stellen en gewoon alle oefeningen moest blijven doen, wat me echt bloed, zweet en tranen heeft gekost.

Gisteren bij de fysio werd nogmaals aangegeven dat ik echt rechtop moest gaan staan en niet het grootste gedeelte van mijn gewicht op mijn re-heup moest laten rusten. Natuurlijk heb ik dat geprobeerd maar dit deed wederom veel pijn. Omdat anderen met dezelfde ingreep na 12 weken veel meer kunnen had ik het gevoel dat de pijn mischien wel meeviel, gewoon doorlopen totdat het echt niet meer wil. Op een gegeven moment viel ik zowat letterlijk op de grond. Vervolgens zijn we wat 'lichtere' oefeningen gaan doen waarbij mijn been al snel begon te trillen waardoor deze oefeningen praktisch niet mogelijk werden. Ondertussen ben ik de afgelopen weken behoorlijk aan mezelf begonnen te twijfelen, of ik dan niet een lagere pijngrens heb dan ik zelf dacht.

De afgelopen weekenden ben ik weer thuis geweest in Hoogezand, volop genoten maar daarnaast ook erg vermoeiend. Snel kwam ik er dat ik in de weekenden niet alles kon doen wat ik wou, de herstelperiode om hier van bij te komen duurde te lang wat weer invloed had op mijn therapie.

Vanmorgen gingen we vol spanning richting het ziekenhuis. Bij het zien van de rontgenfotos kwamen er een aantal niet zo fatsoenlijke woorden uit de mond van de orthopeed. De schroef was geknapt en het bot was nog lang niet aangegroeid. Dit verklaard ook de moeilijkheden die ik heb ondervonden bij het doen van mijn oefeningen en het lopen. Geschokt, nee als alles er goed uit had gezien had ik er raar van opgekeken. Dit verklaarde voor mij een hele boel.

De komende 4 weken mag ik niks doen wat pijn doet, dit houd in weer met 2 stokken lopen en alleen wat fietsen op een hometrainer. Daarnaast moet ik er vanuit gaan dat ik over 4 weken weer geopereerd moet worden. Ze gaan dan een stuk bot weghalen (uit mijn bekken) en dit bij de breuk plaasten. Tevens word de gebroken schroef verwijderd en een aantal nieuwe geplaatst.

Een verklaring voor het niet aangroeien van 1 breek (de 2 andere breuken zijn wel aangegroeid) is er niet. Van de 500 operaties die deze orthopeed heeft uitgevoerd zijn er in totaal 2 geweest waarbij het bot niet is aangegroeid. De vraag waarom ik bij ik deze groep hoor stel ik niet en doet er ook niet toe. Ik denk dat ik de komende tijd goed moet nadenken over mijn toekomst en de tijd moet benutten die ik nu heb om verder te kijken.

Groeten,
Irene

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 13:26

Jeetje Irene wat een verhaal zeg. Goed dat je nu duidelijkheid hebt, maar toch moet het ook een tegenvaller zijn.
Ik hoop echt dat je snel weer de oude bent....

Zit je door de week dan in het Beatrixoord?