Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Bovendien is hij al 19, ik wil hem niet overvragen. Op een ander paard wil ik niet, dan blijf ik liever thuis. Ik heb in die periode drie paarden te rijden in plaats van twee, dus genoeg te doen. 
wat betreft dat kruis, dat weet ik niet. Je zou eens een DA kunnen opballen? 
Weten jullie nog leuke namen?
Idem en Dito Zo heten ook twee chinchilla's van vrienden, vind ik wel heel leuk. Wel foto's vanav he!!
Vorige week was t nog iets van 76,1 Het is ook nog eens de maandelijkse periode, dus vond t wel netjes

Sizzy schreef:Mijn dag vandaag:
O: magere yoghurt met fruit'n fibre
t: appel
L: 2 bb met filet americain/augurk en slankie/tomaat
t: lichtgewicht cracker met filet americain
D: aardappelschijfjes met broccoli en een tartaartje met champignons, beetje ketchup erbij
t: lichtgewicht cracker met filet americain
Bew: niks bijzonders
) mijn nichtjes hadden hun konijntjes ooit zo genoemd. vind het schattige namen.
Ben benieuwd naar de foto's! Leuke namen trouwens
Ze zegt dat hij altijd met lichte hand gereden is. (ze heeft hem zelf doorgereden, ze kocht hem toen hij zadelmak was op 3jarige leeftijd). Ik ben ook zeker erg benieuwd morgen!
Die vriend neemt ook z'n rijkleding mee, kan hij ook even 'keuren'.
zolang ze niet gemeen doen qua bokken/steigeren is dat vaak prima in de hand te houden.
Succes morgen!
Jouw eigen voorstel van 3250 vind ik beter. 
). Als jullie ergens in het midden uitkomen dan lijkt me dat een redelijke prijs. Ik denk dat ze ook wel wat hoger zit om zo alleen écht serieuze mensen aan te trekken.
Vanavond en morgen heeft mijn vriend een late dienst, dus ik eet alleen. Kan ik iets heel gezonds maken zonder dat ik met hem rekening hoef te houden.