[HK]Geen koek en chips,maar een strakke bips! Bokkers op die

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

March

Re: [HK]Geen koek en chips,maar een strakke bips! Bokkers op die

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 15:37

Anjatjeuh schreef:
Een kleine aardappel is 50 gram, dat zou dus 3 en halve aardappel zijn... Ok, misschien toch niet echt heel overdreven, maar ik eet toch echt max anderhalve...

Ja, ik ook Vork

Girley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 15:37

Pinky gelukkig ben je tot inkeer gekomen want met zo'n attitude kom je hier echt niet ver Knipoog

Ok we helpen je, neem gewoon eens een dagschema over van onze openingspost en hou je eraan. Gewoon iets zoeken dat je sochtends wel lust (mij maak je ook niet blij met brood) en gewoon beginnen. Je zal zien, na 2 dagen word je met honger wakker omdat je spijsvertering op gang is gekomen! Jij mag met al dat zware werk zelfs nog meer eten dan wij!! Enne, je zal langzaam maar zeker gaan afvallen, probeer het gewoon eens Lachen
Ik had mijn lijf zo erg verpest op een gegeven moment dat ik met dit gezonde eten een half jaar in kcal heb stilgestaan ( kledingmaat veranderde wel door sporten e.d.) en daarna ruim 10 kilo afgevallen Knipoog

Succes enne, wij zijn heel lief hier hoor Lachen Maar we lette ook op elkaar. En met elke nieuwe lijner hier is het weer hetzelfde verhaal, kan me alleen Liedje herinneren die al genoeg at!

Girley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 15:39

Hey march hoe gaat het? Hier goed hoor Lachen hoe is het nu met vriendje? en met het huis? al besloten welke kleuren je gaat doen?

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 15:42

LittleAnn schreef:
Pinky gelukkig ben je tot inkeer gekomen want met zo'n attitude kom je hier echt niet ver Knipoog

Ok we helpen je, neem gewoon eens een dagschema over van onze openingspost en hou je eraan. Gewoon iets zoeken dat je sochtends wel lust (mij maak je ook niet blij met brood) en gewoon beginnen. Je zal zien, na 2 dagen word je met honger wakker omdat je spijsvertering op gang is gekomen! Jij mag met al dat zware werk zelfs nog meer eten dan wij!! Enne, je zal langzaam maar zeker gaan afvallen, probeer het gewoon eens Lachen
Ik had mijn lijf zo erg verpest op een gegeven moment dat ik met dit gezonde eten een half jaar in kcal heb stilgestaan ( kledingmaat veranderde wel door sporten e.d.) en daarna ruim 10 kilo afgevallen Knipoog

Succes enne, wij zijn heel lief hier hoor Lachen Maar we lette ook op elkaar. En met elke nieuwe lijner hier is het weer hetzelfde verhaal, kan me alleen Liedje herinneren die al genoeg at!

Wat kan ik dan het beste sochtends eten aan brood? (Kwa budget) Ik eet sochtends altijd 2 bruine boterhammen emt beleg , drink 1 kop koffie met 2 zoetjes en soms zoals vanadag een eierkoek erbij of manderijn

ik heb me brood naar binne gekregen Nagelbijten / Gniffelen verer heb ik nog een snele jelle bij me en een mandrijn

Ik heb de snelle jelle verkeerd uitgerekend Bloos! dacht dat hij 50 gram was maar er staat 100 op nu kom ik op 1679 en da tis inclusief me avond eten en alles wat ik bij me heb
baal er zo van dat ik niet overal het preciese gewicht van weet
Laatst bijgewerkt door PinkyBubble op 22-01-08 15:53, in het totaal 1 keer bewerkt

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 15:52

Mijn dagplanning:
O: magere yoghurt met fruit'n fibre
t: cracker met filet americain
t: activia yoghurtje
L: 3 wasa volkoren crackers met filet americain, huttenkase/tomaat en linesse/achterham/tomaat
t: flink stuk ontbijtkoek
t: ?
D: ?

Bew: niet veel bijzonders, mss vanavond nog sporten.

March

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 15:56

LittleAnn schreef:
Hey march hoe gaat het? Hier goed hoor Lachen hoe is het nu met vriendje? en met het huis? al besloten welke kleuren je gaat doen?

Hej! Ja goed hier Lachen Met 't vriendje ook weer alles goed Lachen Vorige week naar aanleiding van een stukje schrijven van mij wel een fijn gesprek gehad enzo, alles uitgesproken en afgesproken dat we er nu gewoon weer voor gaan. En 't voelt wel weer goed enzo, 't is allemaal weer helder en heb er weer helemaal zin in Lachen

We hebben nog altijd de sleutels niet van het huis Boos! Ik hoop volgende week, en anders half februari. Wat een gezeik zeg, we blijven hier de rest van ons leven wel wonen en kopen nooit weer een huis! Clown Kleuren ben ik nog niet helemaal uit. Ik wil graag dat het matcht, en nu kwam 't vriendje met 't verhaal dat kennisen van zijn ouders nog goede dikke gordijnen hadden, maar weet dus nog niet wat voor kleur. Wacht dat iig eerst even af, kan ik dan kleuren gaan kijken. En als ze me niet zinnen gaan ze gewoon met de grijze container mee Knipoog

Ben ook zat van mijn werk trouwens! Ik heb een sollicitatiebrief geschreven voor de Motoport in Leeuwarden (www.motoport.nl ). Ze zoeken daar een verkoopster voor op de kledingafdeling, 28 uur per week. Lijkt me wel wat, ben benieuwd of 't wat wordt! Haha!

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 16:03

Ik snap niet hoe je meer kalorieen kan verbranden dan er binnekomt? als je 1600 kalorieen eet hoe verbrand ej dan in hemels naam zoveel kalorieen? Met alles wat ik tot nu toe heb gedaan en nog moet doen verbrand ik dat dus echt niet volgens dat valtaf.nl ik heb alles wat ik eerder in me post heb vertelt uitgerekent in die tabel ding, en der staat dat ik maar ongeveer 600zoveel kalorien zal verbranden.

March

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 16:04

Met alles wat je doet verbrand je kcal. Dus ook met zitten, computeren, slapen e.d. Dat telt ook allemaal mee dus.

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 16:05

March schreef:
Met alles wat je doet verbrand je kcal. Dus ook met zitten, computeren, slapen e.d. Dat telt ook allemaal mee dus.

hahha ohjee dus ik moet echt alles er dan in zette?
hahah volgens die tabel heb ik als ik 8uur 30 heb geslapen 557 kalorieen verbrand?

Oeiii nu heb ik wel veel kalorrieen verband....

1957 kalorieen Clown Sigaar
Laatst bijgewerkt door PinkyBubble op 22-01-08 16:09, in het totaal 1 keer bewerkt

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 16:07

Je moet er dan wel voor zorgen dat je heel de dag inpland, dus 24 uur Lachen

Girley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 16:09

Pinky LJ is hier expert in haha ik niet zo, vraag het haar eventjes Lachen

1600 is netjes, je verbrand dat zeker minimaal als je weinig doet joh. Enne, ik zelf eet yoghurt met muesli van euroshopper sochtends...maar brood is ook prima hoor, als je het wegkrijgt...

march ja dat huisgedoe....pfff en ik ben al zo vaak verhuisd in mijn leven, minimaal 10 keer al, gatverdamme! Het blijft een stressvol gedoe, kan ook niet wachten tot ik hier gesetteld ben. en als ik eenmaal een vast contract heb hier ga ik zelf een huis bouwen hier op curacao, en dan kan werkelijk niemand me meer uit dat huis krijgen hahaha. ja joh die gordijnen moet je gewoon even kijken of het wat is....ii wil ook altijd alles matching, daarom heb ik gewoon alles wit of naturel en dan breng ik met kussens, kaarsen en schilderijen mijn persoonlijke tintje eraan!
fijn dat het zo goed gaat met vriendje weer Lachen

Hier gaat het ook goed met het mannetje, vanmorgen vroeg nog een heel liefdevol gesprek gehad op msn.... Lovers

Patriesja

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 16:11

my day

O snee brood met kaas&jam/appel
TD bammetje
L 2 crackers kaas en vruchtenhagel/appel
TD rauwkost/appel/ piepklein stukje appelkruimelvlaai
A bami met groenten e.d

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 16:11

Sizzy schreef:
Je moet er dan wel voor zorgen dat je heel de dag inpland, dus 24 uur Lachen

Dat is voor mij wel makkelijk, Ik zit van 9 tot 5 achter de pc, daar tussen door wandel ik veel heen en weer, want moet als ik nar de wc wil naar de andere kant van het schip lopen, Ik fiets altijd 15 minuten naar stal, behalve met tege wind dan hooguit 30 minuten, en dan ook weer terug. Dan soms slaap ik om 10 uur al tot half 6 en soms om 11 uur en dan weer half 6 dus dat kan je dan ook al van te voren uitrekenen toch? of bedoelde je dat niet?

Stallen uit mesten staat er helaas niet tussen, onder wat zou ik dat kunne late zetetn dan ?

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 16:12

LittleAnn schreef:
Pinky LJ is hier expert in haha ik niet zo, vraag het haar eventjes Lachen

1600 is netjes, je verbrand dat zeker minimaal als je weinig doet joh. Enne, ik zelf eet yoghurt met muesli van euroshopper sochtends...maar brood is ook prima hoor, als je het wegkrijgt...

march ja dat huisgedoe....pfff en ik ben al zo vaak verhuisd in mijn leven, minimaal 10 keer al, gatverdamme! Het blijft een stressvol gedoe, kan ook niet wachten tot ik hier gesetteld ben. en als ik eenmaal een vast contract heb hier ga ik zelf een huis bouwen hier op curacao, en dan kan werkelijk niemand me meer uit dat huis krijgen hahaha. ja joh die gordijnen moet je gewoon even kijken of het wat is....ii wil ook altijd alles matching, daarom heb ik gewoon alles wit of naturel en dan breng ik met kussens, kaarsen en schilderijen mijn persoonlijke tintje eraan!
fijn dat het zo goed gaat met vriendje weer Lachen

Hier gaat het ook goed met het mannetje, vanmorgen vroeg nog een heel liefdevol gesprek gehad op msn.... Lovers

Hoevel meusli eet jij dan? Want aop de erpakking stat meestal zon banketstaaf gewichtje en dan verga ik binne 10 min weer van de honger

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 16:13

Nee dat bedoel ik niet. Ik bedoel als je wilt weten wat je dus allemaal hebt verbrand op een dag moet je er wel voor zorgen dat je 24 uur hebt ingevuld en niet 12 uur Lachen Maar het is handig als je van tevoren weet wat je doet natuurlijk Knipoog

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 16:14

Sizzy schreef:
Nee dat bedoel ik niet. Ik bedoel als je wilt weten wat je dus allemaal hebt verbrand op een dag moet je er wel voor zorgen dat je 24 uur hebt ingevuld en niet 12 uur Lachen Maar het is handig als je van tevoren weet wat je doet natuurlijk Knipoog

ja dat is waar, het is heel moelijk om te rekenen bij dat valtaf.nl omdat je natuurljk niet gelijk als je bijv een scheet heb gelaten je pen en papier pakt om te schrijfe dat je een scheet liet Haha!

March

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 16:15

LittleAnn schreef:

Lijkt me echt naar hoor, zo lang en zo ver! Ik zou dat niet kunnen! Respect! Lachen

Zo, nu ben ik verkleumd omdat ik dat stomme konijn en caviabeest eten moest geven buiten. Zal me eens even opwarmen onder de douche en dan motorrijden Cool

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 16:18

March schreef:
LittleAnn schreef:

Lijkt me echt naar hoor, zo lang en zo ver! Ik zou dat niet kunnen! Respect! Lachen

Zo, nu ben ik verkleumd omdat ik dat stomme konijn en caviabeest eten moest geven buiten. Zal me eens even opwarmen onder de douche en dan motorrijden Cool

met douche verbrand je ook kalorien:P als je 15 min douchjed heb je er 36 verbrand:P (sorry maar zie hier de raarste dingen in dat tabel staan lol!!)

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 16:19

Dat komt omdat je natuurlijk beweegt, je lichaam moet zichzelf warm houden, je ademt, je organen moeten werken en vragen dus energie. Alles vraagt energie, ook al zit je de hele dag op je kont Knipoog Het ene vraagt alleen meer dan het andere.

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 16:23

Sizzy schreef:
Dat komt omdat je natuurlijk beweegt, je lichaam moet zichzelf warm houden, je ademt, je organen moeten werken en vragen dus energie. Alles vraagt energie, ook al zit je de hele dag op je kont Knipoog Het ene vraagt alleen meer dan het andere.

Cool! ahhaha dat wist ik niet eens joh en ik voelde me echt zo schuldig als ik uitslaap, of een hele dag geen reet uitvoer..

Ik heb me net besloten, dat ik een uurtje eerder weg ga, moet toch nog enveloppen halen
Laatst bijgewerkt door PinkyBubble op 22-01-08 16:26, in het totaal 1 keer bewerkt

Girley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 16:25

Pinky ik neem gewoon een bak vol hoor, geen 30 gram want dan val ik om.... ik denk zo'n 50 gram ofzo?

march: het is best zwaar, maar als je in die situatie zit, dus je houdt echt van iemand en je wil alleen diegene, dan doe je het gewoon en je roeit met de riemen die je hebt. Heb veel steun hier op bokt bij ons topic Ja En ik zie hem straks gewoon ruim 3 maanden achter elkaar, dat lijkt me heerlijk Lachen Hij zei vanmorgen nog dat ie me dan gewoon niet meer los gaat laten Lovers

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 16:28

Wat een schatje is het toch LA Lachen

IngLio

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 16:29

@LA: aaaaaah so cute Lachen

March

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 16:44

Ja, dat is denk ik ook wel zo. Je weet 't pas als je zelf in de situatie zit. Ik vind het al erg als ik 'm langer dan drie dagen niet zie omdat ie op cursus is naar de andere kant van 't land Vork

Patriesja

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 16:53

okeej ik sport nu 2 keer per week maar vandaag echt super moe. Dan ga ik morgen en vrijdag, dat kan wel toch??