Anjatjeuh schreef:Een kleine aardappel is 50 gram, dat zou dus 3 en halve aardappel zijn... Ok, misschien toch niet echt heel overdreven, maar ik eet toch echt max anderhalve...
Ja, ik ook

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Anjatjeuh schreef:Een kleine aardappel is 50 gram, dat zou dus 3 en halve aardappel zijn... Ok, misschien toch niet echt heel overdreven, maar ik eet toch echt max anderhalve...
LittleAnn schreef:Pinky gelukkig ben je tot inkeer gekomen want met zo'n attitude kom je hier echt niet ver
Ok we helpen je, neem gewoon eens een dagschema over van onze openingspost en hou je eraan. Gewoon iets zoeken dat je sochtends wel lust (mij maak je ook niet blij met brood) en gewoon beginnen. Je zal zien, na 2 dagen word je met honger wakker omdat je spijsvertering op gang is gekomen! Jij mag met al dat zware werk zelfs nog meer eten dan wij!! Enne, je zal langzaam maar zeker gaan afvallen, probeer het gewoon eens
Ik had mijn lijf zo erg verpest op een gegeven moment dat ik met dit gezonde eten een half jaar in kcal heb stilgestaan ( kledingmaat veranderde wel door sporten e.d.) en daarna ruim 10 kilo afgevallen
Succes enne, wij zijn heel lief hier hoorMaar we lette ook op elkaar. En met elke nieuwe lijner hier is het weer hetzelfde verhaal, kan me alleen Liedje herinneren die al genoeg at!
LittleAnn schreef:Hey march hoe gaat het? Hier goed hoorhoe is het nu met vriendje? en met het huis? al besloten welke kleuren je gaat doen?
March schreef:Met alles wat je doet verbrand je kcal. Dus ook met zitten, computeren, slapen e.d. Dat telt ook allemaal mee dus.
Sizzy schreef:Je moet er dan wel voor zorgen dat je heel de dag inpland, dus 24 uur
LittleAnn schreef:Pinky LJ is hier expert in haha ik niet zo, vraag het haar eventjes
1600 is netjes, je verbrand dat zeker minimaal als je weinig doet joh. Enne, ik zelf eet yoghurt met muesli van euroshopper sochtends...maar brood is ook prima hoor, als je het wegkrijgt...
march ja dat huisgedoe....pfff en ik ben al zo vaak verhuisd in mijn leven, minimaal 10 keer al, gatverdamme! Het blijft een stressvol gedoe, kan ook niet wachten tot ik hier gesetteld ben. en als ik eenmaal een vast contract heb hier ga ik zelf een huis bouwen hier op curacao, en dan kan werkelijk niemand me meer uit dat huis krijgen hahaha. ja joh die gordijnen moet je gewoon even kijken of het wat is....ii wil ook altijd alles matching, daarom heb ik gewoon alles wit of naturel en dan breng ik met kussens, kaarsen en schilderijen mijn persoonlijke tintje eraan!
fijn dat het zo goed gaat met vriendje weer
Hier gaat het ook goed met het mannetje, vanmorgen vroeg nog een heel liefdevol gesprek gehad op msn....
Sizzy schreef:Nee dat bedoel ik niet. Ik bedoel als je wilt weten wat je dus allemaal hebt verbrand op een dag moet je er wel voor zorgen dat je 24 uur hebt ingevuld en niet 12 uurMaar het is handig als je van tevoren weet wat je doet natuurlijk
LittleAnn schreef:Hier gaat het ook goed met het mannetje, vanmorgen vroeg nog een heel liefdevol gesprek gehad op msn....
March schreef:LittleAnn schreef:Hier gaat het ook goed met het mannetje, vanmorgen vroeg nog een heel liefdevol gesprek gehad op msn....
Lijkt me echt naar hoor, zo lang en zo ver! Ik zou dat niet kunnen! Respect!
Zo, nu ben ik verkleumd omdat ik dat stomme konijn en caviabeest eten moest geven buiten. Zal me eens even opwarmen onder de douche en dan motorrijden
Sizzy schreef:Dat komt omdat je natuurlijk beweegt, je lichaam moet zichzelf warm houden, je ademt, je organen moeten werken en vragen dus energie. Alles vraagt energie, ook al zit je de hele dag op je kontHet ene vraagt alleen meer dan het andere.