Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ik vond er ivh iets te veel havermout/weinig banaan dus 40 gr. zou best mooi kunnen zijn in aantal.
Laura1589 schreef:O: 2 vk boterhammen met kaas en hagelslag
T: banaan, paar blauwe bessen
L: salade van rucola, komkommer, tomaat, kipreepjes, mozarella, paar olijven. Dressing van olijfolie, witte wijnazijn, mosterd, peper en zout
T: ijsje (2 bolletjes schepijs)
A: pastasalade + sperzieboontjes
T: pompoenpitcracker met appelstroop
B: 3 uur winkelen + 1 uur paardrijden

Je doet ook altijd ontzettend veel hoor!
De wasa zuurdesem crackers zijn ook niet zo duur, en roggebrood (gewoon, volkoren en desem) is ook best betaalbaar.
Zorg ervoor dat je goed in kaart gaat brengen wat je nodig hebt als je aan de gewichten gaat, als je spier aan wilt maken zul je flink en ook clean moeten eten.
Ik kan nu ook veel meer genieten van een lekker volkoren beschuitje met kaas en tomaat.
Die soep ziet er goed uit!
vanavond komen vriendinnen langs en ik zou de hapjes maken dus word weer een ongezond dagje, volgende week moet ik weer naar school, dan heb ik weer ritme en gaat het goede eten weer beginnen!
Heb er nu al zin in
Maar nu in de vakantie op dit soort momenten nog even genieten!
Ik vind dat best een prestatie van mezelf zo op de eerste dag van het maandelijkse feestje. Volgens mij is me dat in die 16 vrouwenjaren nog nooit gelukt 
Mijn linker heup is ook niet helemaal 100% goed maar daar heb ik gelukkig helemaal geen last van gehad. En gelukkig zie je niet eens zoveel spierverschil haha.
Inderdaad dan begint eigenlijk pas het echte werk. De cursus begint geloof ik 5 september en daarvoor kun je al terecht voor advies, dus hopelijk haal ik daar nog wat belangrijke dingetjes uit. Knap lijstje heb je ondanks je maandelijkse feestje! 
En heerlijk inderdaad als je dan volgende week weer lekker structuur hebt, maandag mag ik ook weer beginnen en kijk er ook naar uit. 
Matheno schreef:6:00: Flinke kom yoghurt, cappuccino
8:00: Appel, 33cl water
11:00: Banaan, 33cl water
12:30: 2 bruine boterhammen met elk 2 plakken ham, 33cl water
15:00: Appel, 33cl water
18:00: Flink bord rode bieten met 2 runder gehaktballen en 2 aardappelen, 33cl water
s'avonds nog een glaasje grenadine limonade
Ik ben best tevreden met dit lijstje. Wat vinden jullie?
!
. 
Dus misschien wandel ik dadelijk lekker nog even naar buiten en plof nog even ergens neer.