[HK] Wij gaan voor strak in badpak! Bokkers op dieet deel 8!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Pivanti

Re: [HK] Wij gaan voor strak in badpak! Bokkers op dieet deel 8!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-10 17:10

Ja he het is zeker heel koud!! brrr! Wat voor kar heb je gehaald, een menkar?

doom

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-10 17:15

Pivanti schreef:
doom schreef:
Idd leuk dier!! :j weet je heel zeker dat hij niet zwart is ? :D

Dank jullie wel :D

In z'n paspoort en z'n stamboompapieren staat echt donkerbruin...
Maar op 't moment is hij pikzwart ;) In de zomer zie je wel wat bruinig erin, beetje roodbruinig. Maar ja echte zwarte paarden zien er in de zomer ook nooit pikzwart uit volgens mij.
En het stomme is, dat er op stal een draver staat en die is nu nog steeds bruin, en die is officieel wel zwart... En een tuiger is ook zelfs nu ook iets roodbruinig (maar goed die is al oud) en die is ook officieel zwart. Dus snap niet waarom Pablo donkerbruin in z;n papieren heeft :+

haha zoiets vermoeden ik al.
Bij veel zwarte paarden zetten ze op het paspoort donkerbruin, gezien een paard zomers zo kan verkleuren dat sommige jury's niet geloven dat dat paard het zelfde is als de papieren die je liet zien.
Vroeger ( vooral op buitenconcouren) moest je paspoort laten zien van je paardje, leek hij er niet op mocht je niet starten omdat ze het niet vertrouwde.
Zo hebben wij ook een zwart paard op stal die ook op zijn paspoort als donkerbruin geschreven staat.

Maarja tegenwoordig kijken ze alleen nog maar bij het secetariaat of je paard ingeent is! ik vond het juist goed dat de jury het paspoort bekeek ( maar volgens mij staat er nu een kleine beschrijving op je protocol? van het paard?) maarja het kost allemaal wel meer tijd :j
Laatst bijgewerkt door doom op 08-01-10 17:18, in het totaal 1 keer bewerkt

magriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-10 17:15

nee een kar voor achter de auto. Laatst tliet de unimog ons staan en mbv de kar kunnen we dan toch hooi halen

doom

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-10 17:17

magriet schreef:
Brr het is hier boven koud. Buiten was het ook koud vandaag.
Vanochtend weggeweest om een kar te halen Vanmiddag boodschappen gehaald en de rest van de dag is voor mezelf

Morge wordt het gevoels temperatuur overdag -10 Echt vreselijk koud joh!!
Van het weekend krijgen we weer flink sneeuw, hoorde al dat er waarschijnlijk een aantal snelwegen worden dicht gegooid i.v.m zout te kort.. Welke? die zijn nog niet bekend!!

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-10 17:18

A13 tussen Rotterdam en Delft-Noord gaat van vrijdagavond 22.00 uur tot maandagochtend 05.00 dicht.

A6 (Emmeloord - Lelystad) sluit tussen Swifterbant en Lelystad Noord.

A2 (Utrecht - Den Bosch) tussen de knooppunten Deil en Empel dicht

A10 Oost dicht tussen Watergraafsmeer en knooppunt Amstel.

Langs de A13 zijn de op- en afritten Berkel en Rodenrijs/ Rotterdam Airport (11), Delft-Zuid (10) en de afrit Delft-Centrum (9) vrijdagavond vanaf 21.30 uur afgesloten.
De oprit naar de A13 vanaf de Ikea-vestiging gaat pas zaterdag om 21.30 uur dicht in verband met de bereikbaarheid van de winkel en het centrum van Delft.
De verderop gelegen afrit Rijswijk (7) gaat zaterdagavond ook dicht voor reparatiewerkzaamheden.

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-10 17:25

Doom, ja maar mijne is in de zomer ook niet super bruin ofzo ;) Meer dat je zo'n roodbruine gloed erover ziet en bij de neus e.d.zie je donkerbruin.
Ik rijd geen wedstrijd dus geen idee hoe dat daar gaat en ging. Maar kan me voorstellen als ze zo streng waren altijd, dat je dan beter donkerbruin erop kan zetten... als zouden ze dat in de winter ook niet geloven bij de mijne haha
Wat is t protocol? Dat paard waarin aftekeningen zijn getekend?

Ja brrrrr -10! Ik ga morgenavond naar Zwolle international.. maar als t erg slecht weer wordt gaan we niet.. Dat zoud te kort is wat, kan nog leuk worden als t zo slecht weer wordt.
Hoorde dat ze in Arnhem op een parkeerplaats al zand hadden gestrooid..

nanka

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-10 17:35

Dames, fijn weekend allemaal. Ik ga zo naar huis.

:evaw:

doom

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-10 17:36

Pivanti schreef:
Doom, ja maar mijne is in de zomer ook niet super bruin ofzo ;) Meer dat je zo'n roodbruine gloed erover ziet en bij de neus e.d.zie je donkerbruin.
Ik rijd geen wedstrijd dus geen idee hoe dat daar gaat en ging. Maar kan me voorstellen als ze zo streng waren altijd, dat je dan beter donkerbruin erop kan zetten... als zouden ze dat in de winter ook niet geloven bij de mijne haha
Wat is t protocol? Dat paard waarin aftekeningen zijn getekend?

Ja brrrrr -10! Ik ga morgenavond naar Zwolle international.. maar als t erg slecht weer wordt gaan we niet.. Dat zoud te kort is wat, kan nog leuk worden als t zo slecht weer wordt.
Hoorde dat ze in Arnhem op een parkeerplaats al zand hadden gestrooid..

Protecol, is wat je op moet sturen naar een vereniging om te kunnen starten, hier schrijven hun op wat je heb gereden en dat wordt weer doorgestuurd naar het knhs.

Woest

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-10 18:28

1 update over de XLS detox poeder is zeker: je stoelgang komt pronto op gang zeg!! mijn darmen zijn al oorlog aan voeren (enkel geluid geen pijn ofzo hé) sinds ik ervan ben beginnen drinken! :D

luffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-10 23:09

xingridx schreef:
A13 tussen Rotterdam en Delft-Noord gaat van vrijdagavond 22.00 uur tot maandagochtend 05.00 dicht.

A6 (Emmeloord - Lelystad) sluit tussen Swifterbant en Lelystad Noord.

A2 (Utrecht - Den Bosch) tussen de knooppunten Deil en Empel dicht

A10 Oost dicht tussen Watergraafsmeer en knooppunt Amstel.

Langs de A13 zijn de op- en afritten Berkel en Rodenrijs/ Rotterdam Airport (11), Delft-Zuid (10) en de afrit Delft-Centrum (9) vrijdagavond vanaf 21.30 uur afgesloten.
De oprit naar de A13 vanaf de Ikea-vestiging gaat pas zaterdag om 21.30 uur dicht in verband met de bereikbaarheid van de winkel en het centrum van Delft.
De verderop gelegen afrit Rijswijk (7) gaat zaterdagavond ook dicht voor reparatiewerkzaamheden.

O, wij wilden morgenavond eigenlijk naar Delft gaan.....Kan op internet ook verder niets vinden hierover. Waar heb jij dit vandaan Ingrid??

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-10 01:08

Ik zou morgenmiddag/avond naar Zwolle international gaan... maar het schijnt echt erg slecht weer te worden vanaf zaterdagmiddag... En ze strooien waarschijnlijk alleen echt de hoofdwegen...

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-10 08:54

vriendin van me had het van Bokt? weet niet precies waar, misschien het weertopic?

Ik moet terug naar Brielle straks, hoop dat het zondag weer voldoende opgeklaard is dat ik ook weer naar huis kan :+

luffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-10 09:46

We zien wel of we vanavond nog naar Delft gaan, we kijken het even aan.
Hoorde vanmorgen op het nieuws dat het het hele weekend van dit rotweer is.....Hoop ook voor je dat je morgen gewoon naar huis kan ingrid.

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-10 10:12

Ik heb geen grote plannen voor dit weekend, ga straks even voer klaarzetten voor mijn paard en zet voor de zekerheid maar voer voor morgen klaar mocht het heel erg slecht zijn dan kan ik bellen dat ze even water moeten geven en dan redt hij zich wel een dagje.

Plan voor vandaag:
O: flinke bak muesli met biogarde.
T: punt citroen merengue taart.
L: 2 volkoren boterhammen met pindakaas en banaan, 2 met eitje (eitje was er gisteren niet meer van gekomen)
T: stuk verse ananas.
A: filodeegpakketje met rundergehakt, kerrie, champignons en spruitjes. Beetje sla erbij.
T: banaan uit de oven met griekse yoghurt 0%

luffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-10 10:38

Mijn schema vandaag:

O:Bakje muesli met yoghurt
T:Eierkoek met boter en beetje hagelslag
T:Continue koekjes?
L:3 bruine boterhammen met slankie 20+ en een cup a soup chinese tomaat
T:2 mandarijntjes
T:Bakje Vitalinea fruityoghurt
D:Uit eten in Delft?????
T??

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-10 10:57

:O Mogguh dames :wave:
Ik heb netjes bijgelezen, maar het is zoveel dat ik er even niet allemaal op ga reageren :o
Donderdagavond is de menles toch nog doorgegaan alleen dan met 2 aanspanningen ipv 4 omdat die het erf niet afkwamen door de gladheid := Was wel érg gezellig :)) (3 warme choco gedronken na afloop aan de bar :o )
Gister gewerkt en 's middags gezellig met 'dinnetje hier in de uitverkoop wezen shoppen :D
De buit: Birkenstock slippers van 40 euro nu voor een tientje :D , felroze shirtje voor bij tryggur voor 5 euro, heel tof hempje voor 5 euro, soort gebreid grijs giletje voor 5 euro, nog een mintgroen shirt met lange mouwen dies heel lang kan ik lekker over m'n kont trekken :)) en nog een lang shirt/jurkje :D
Gisteravond nog gezellig bij dinnetje gehangen en poffertjes gegeten :=
Al met al even niet zo héél gezond (warme choco/koffie met suiker/poffertjes) maar verder niet gesnoept :)
Was vanmorgen 81 kilo :7 Moet wel echt iets van sport gaan doen maar die knop is nog niet helemaal om := Vind dat thuis ook moeilijker dan in de sportschool maar komt ook wel weer goed :Y)

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-10 11:13

Goedemorgen ladies! :)
Sorry, ik heb niet bijgelezen, omdat ik het echt gigantisch druk heb met studeren.

Dagplanning voor vandaag:
O: 2 waldkorn (echt donkerbruine) boterhammen met light kruidenkaas (heel dun) en tomaatje erop
t: - zit nu net aan mijn ontbijt en moet voor 12 uur lunchen ivm werk
L: 2 waldkorn boterhammen met light kruidenkaas en tomaatje erop
t: appel en ?
A: waarschijnlijk pastaovenschotel met de pasta die over was van van de week (met rode saus en veul groenten :9)
t: ?

Qua beweging wordt het alleen de beweging die ik op m'n werk krijg.. Wilde gaan fietsen, maar er komt vanavond weer sneeuw dus dat durf ik niet aan, ga lekker met de tram. :)

doom

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-10 11:18

Haai meiden,
Niet heel veel vertellen eigenlijk ;) Ga niet mijn schema plaatsen gezien ik nog totaal niet weet hoe of wat.
Ik zit nu aan een bakje creusli met optimel vla.
Vanavond drukke boel met allemaal feestjes, waar ik totaal geen zin in heb om met wind/sneeuw te gaan fietsen. :(

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-10 11:36

Nee dat kan ik me voorstellen Doom! :)

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-10 12:32

:wave:

Ik heb net mn ratjes opgehaald! Het zijn 2 blauwe en een husky geworden en ze zijn erg leuk! Ze zitten nu zwaar onder de indruk in hun nieuwe hok om zich heen te kijken, af te wachten wie er als eerste van het plateau af durft te klimmen :')

luffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-10 12:33

Wat leuk Ingrid!! Foto's???? :D

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-10 12:39

Mornin' :wave:

Zie allemaal weer mooie paarden voorbij komen. Ik blijf echt fan van Pablo :j erg leuk dier!

Hmm ik hoop dat de A13 niet is afgesloten? Daar moet ik zo overheen...kan ook verder niets vinden op Internet erover?

Leuk je ratjes ingrid!

Ik ben er vandoor, lekker dagje Elysium!!! :D

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-10 12:41

Ze willen nog niet erg op de foto :') maak ik morgen wel!

Dr zit er 1 iig zich druk te wassen, dus das positief! En de husky heeft het voer ontdekt :')

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-10 12:43

Leuk dat je je ratjes hebt ingrid! :D

Oeh lekker Sizz!!! :D Geniet er maar van!
Ik wil ook weer es naar de sauna :\ Krijg niemand hier mee :n

Ik ben weer met een nieuwe tekening bezig :D
Met kleurtjes dit keer :P

luffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-10 12:46

Veel plezier Siz!!

Wendy, wat voor tekening maak je, een portret??