Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pivanti schreef:doom schreef:Idd leuk dier!!weet je heel zeker dat hij niet zwart is ?
Dank jullie wel![]()
In z'n paspoort en z'n stamboompapieren staat echt donkerbruin...
Maar op 't moment is hij pikzwartIn de zomer zie je wel wat bruinig erin, beetje roodbruinig. Maar ja echte zwarte paarden zien er in de zomer ook nooit pikzwart uit volgens mij.
En het stomme is, dat er op stal een draver staat en die is nu nog steeds bruin, en die is officieel wel zwart... En een tuiger is ook zelfs nu ook iets roodbruinig (maar goed die is al oud) en die is ook officieel zwart. Dus snap niet waarom Pablo donkerbruin in z;n papieren heeft
magriet schreef:Brr het is hier boven koud. Buiten was het ook koud vandaag.
Vanochtend weggeweest om een kar te halen Vanmiddag boodschappen gehaald en de rest van de dag is voor mezelf
Pivanti schreef:Doom, ja maar mijne is in de zomer ook niet super bruin ofzoMeer dat je zo'n roodbruine gloed erover ziet en bij de neus e.d.zie je donkerbruin.
Ik rijd geen wedstrijd dus geen idee hoe dat daar gaat en ging. Maar kan me voorstellen als ze zo streng waren altijd, dat je dan beter donkerbruin erop kan zetten... als zouden ze dat in de winter ook niet geloven bij de mijne haha
Wat is t protocol? Dat paard waarin aftekeningen zijn getekend?
Ja brrrrr -10! Ik ga morgenavond naar Zwolle international.. maar als t erg slecht weer wordt gaan we niet.. Dat zoud te kort is wat, kan nog leuk worden als t zo slecht weer wordt.
Hoorde dat ze in Arnhem op een parkeerplaats al zand hadden gestrooid..
xingridx schreef:A13 tussen Rotterdam en Delft-Noord gaat van vrijdagavond 22.00 uur tot maandagochtend 05.00 dicht.
A6 (Emmeloord - Lelystad) sluit tussen Swifterbant en Lelystad Noord.
A2 (Utrecht - Den Bosch) tussen de knooppunten Deil en Empel dicht
A10 Oost dicht tussen Watergraafsmeer en knooppunt Amstel.
Langs de A13 zijn de op- en afritten Berkel en Rodenrijs/ Rotterdam Airport (11), Delft-Zuid (10) en de afrit Delft-Centrum (9) vrijdagavond vanaf 21.30 uur afgesloten.
De oprit naar de A13 vanaf de Ikea-vestiging gaat pas zaterdag om 21.30 uur dicht in verband met de bereikbaarheid van de winkel en het centrum van Delft.
De verderop gelegen afrit Rijswijk (7) gaat zaterdagavond ook dicht voor reparatiewerkzaamheden.