Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ilse schreef:Net ook weer autogereden, had mijn examen aangevraagd, 17 december!![]()
Hoe rijk denken ze dat ik ben om tot dan door te lessen? Hallo ik ben nu al examen klaar hoor
ladyjoy schreef:M'n vriend heeft besloten om ook bij mijn sportschool te gaan trainen zodat hij mij weer wat kan motiveren aangezien mijn motivatie helemaaal verdwenen is. We gaan vanavond meteen beginnen en gaan eerst zo'n 3x in de week (alleen niet handig: op de dagen dat ik paardrijd, andere 2 werkdagen zit hij/wij namelijk in de zaal - kerk - dus dan ben je daar pas laat klaar mee). Maar.. toch goed!
Ik ben nog steeds rond de 66 (gisteren 66.3, vandaag 66.8) maar ik zie dat de vorm van alle krachttraining echt wel minder is geworden dus daar wil ik weer lekker aan werken
Planning vandaag:
15 min strijken
O: 50 gram muesli met Sojamelk
4 uur school
L: 2 br boterhammen; kipfilet, Cup A Soup Chineze tomaat
T: Liga Evergreen Crunchy
45 min paardrijden
T: appel
A: zvrijst, kipfilet en roerbakgroenten. Choco sojavla (125 gram)
1.5 uur trainen
T: banaan gemixt met 200 ml Sojamelk
Marjo_x schreef:is er eigenlijk nog een centrale weegdag hier
McFleurie schreef:Jaaa avondeten is altijd lastig. Ik weeg het vaak wel, vooral spaghetti en aardappels. Kip en tartaar is sowieso goed. Wat je miss een keer kan doen, is het gewoon 1 keer wegen, dat je ff een keer hebt gezien hoeveel welk gewicht heeft, dan kan je daarna beter inschatten hoeveel je op je bord hebt liggen.
En sommige dingen is gewoon een beetje gokken, sausjes e.d. reken ik meestal 1 of 2 punten voor, maar dat ligt natuurlijk aan hoeveel je neemt