Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Rolo, M&M en stroopwafel, I love it!
Ik vind er geen smaak aan zitten. AmyII schreef:Peerke_ schreef:3 miljoen per dag, ik ben wel benieuwd hoeveel mensen in Nederland minder dan 1x per jaar de Mc bezoeken
Wat probeer je hiermee te zeggen dat ik lieg als ik zeg dat ik er nooit kom? Heb je aandelen ofzo?
(heb zo eens een verjaardagspartijtje van een vriendinnetje verstierd; ze gingen naar de mac) maar je hebt idd veel mensen die roepen dat het er 'niet te eten' is (het zal er vast lekker zijn, ik hou er gewoon niet van) en er dan vervolgens het liefst dezelfde dag nog gaan zitten eten
. 
Ik moet wel zeggen dat ik de Mac op z'n tijd (lees denk ongeveer 5x per jaar) wel lekker vind, maar als ik het vaker eet vind ik er niet veel meer aan.
Ik hou van ui, maar deze waren echt smerig. Saus vond ik ook vies, voor zover dat er op zat. Op de foto druipt t d'r vanaf, irl moet je je broodje uit elkaar halen om te zien dat ze er wat saus op hebben gesmeerd
En dan 2 zielige mini plakjes bacon.. Veel te zout.. Ik wil de bigtasty terug
Nu nog de chicken saté hihi!
jokertje28 schreef:Ik kan jullie vertellen dat er in oktober de big tasty weer terug komt......Ik heb namelijk een collega die ook als bijbaantje bij de Mac Donalds werkt. En die vertelde me dat...Nu nog de chicken saté hihi!

MightyJoe schreef:maar overal zit toch smaak aan? Bedoel is er niet is mis me je smaak als je dit niet proeft of je vind t gewoon vies..