Annetje schreef:Mijn planning:
o: halfvolle melk met kellogg iets
t: roomyoghurtje (en ja die zijn wel vet)
l: twee crackers met jam
t:twee evergreens
d: ?
Pfff ik had me toch een honger! Nu eigenlijk nog steeds, maar het is pas 2 uur en ik heb nu mijn tweede tussendoortje al gegeten.

Ik heb ook al een dagje achter de rug. Vanmorgen om 8 uur begonnen met stallen uitmesten. Stond er in het schriftje: De stallen waren SUPER netjes vandaag Anne!

Loop ik naar buiten voor de kruiwagen enzo. Komt er een vuilnisman aanrennen dat er een egel in het zwembad zwemt, maar dat de poort op slot was (ja dat heb je als je de verkeerde poort neemt

Wij langs de rand van het zwembad staan, komt dat beestje zo naar ons toe zwemmen. Ik had gelukkig een handschoen aan (heb handen kapot en dan doe ik werkhandschoenen aan met stallen uitmesten) dus ik heb hem er meteen uitgevist.
Het was een klein jong egeltje, met een dikke teek op zijn kop en een of ander iets bij zijn oog, maar ik kon niet goed zien wat. Ik heb hem maar beschut tussen de struiken gezet, bij het bosje en daar liep hij bijna meteen weg, dus het zal wel goed gaan.
Daarna de stallen gedaan, heb er 5 uur over gedaan. Ik was vandaag toch wel heel wat meer moe dan gisteren. Ik heb vier keer pauze gehouden op 15 stallen, gisteren maar 1x.

Verder ben ik nu erg moe,, dus ik ga denk ik douchen en even slapen, dan kan ik ook niets meer eten