Mijn eten van gisteren. Lamskotelet, lamsrolade en lamsfiletje met courgette paprika tomaat en kikkererwten! Snap niet waarom iedereen altijd hekel heeft aan personeelseten!
Bleeh hij upload mn foto niet...
xTammyy
Geplaatst: 04-05-16 19:55
Mijn avond eten: lasanga in een paprika en een stokbroodje met zelfgemaakte knoflook boter en kaas Edit: hij uploadt de foto niet..
Nasi met shoarma en een gebakken ei met gele rijst
Lay_D
Geplaatst: 04-05-16 21:47
Mijn lunch en avondeten was voor mijn kinderen en mij,barbecuen bij mijn ouders. Uiteraard wel meerdere soorten vlees,salades en veel stokbrood erbij gehad.
Mijn man heeft zichzelf getrakteerd op een patatje omdat wij niet thuis waren.
Nu de grote vraag, wie gaat er allemaal BBQen dit weekend! De supermarkten zijn hier zo leeggeplunderd dat het lijkt alsof zeker het halve dorp gaat BBQen
Angelaa2
Geplaatst: 04-05-16 23:01
Thesserd schreef:
Nu de grote vraag, wie gaat er allemaal BBQen dit weekend! De supermarkten zijn hier zo leeggeplunderd dat het lijkt alsof zeker het halve dorp gaat BBQen
Ikkee Maar ik moet de winkel nog plunderen
Wij hebben vanavond taco's gegeten, smaakte zeer goed
Westernfreak
Geplaatst: 04-05-16 23:07
Hamburger van mager rundvlees, sperziebonen, gebakken uiringen, gekookte aardappelen en stroganoffsaus.
Tuurlijk! Is heel simpel Je kookt rijst en laat het afkoelen (kan in de koelkast). Dan maak je met mayonaise, peper, zout en kerriepoeder een dressing. Meestal maken wij het wat dunner door wat sap van ananas of sap van mandarijnen uit blik hieraan toe te voegen. De dressing meng je met de rijst. De salade vul je met fruit naar keuze. Wij hebben er nu gehakte cashewnoten doorheen gedaan, maar je kan er ook nog gebakken kip of rozijnen doorheen doen