Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Woogy schreef:het gaat hier inderdaad van het ene naar het andere uiterste. erg interessant ja.
Hoe komt het dat jullie je allemaal zo goed in de hand houden? ik eet geen handje chips...ik eet halve zakken. snoep hetzelfde eigenlijk...met alles gaat het zo bij ons.
Woogy schreef:het gaat hier inderdaad van het ene naar het andere uiterste. erg interessant ja.
Hoe komt het dat jullie je allemaal zo goed in de hand houden? ik eet geen handje chips...ik eet halve zakken. snoep hetzelfde eigenlijk...met alles gaat het zo bij ons.
Depende schreef:Gister:
O: Omelet met tomaat en ui, sinaasappel, water
T: Thee
L: 2 vk boterhammen met pindakaas en banaan, thee
T: Handje yoghurtrozijnen
A: Groentelasagne en preirauwkost (kliekjes dag)
T: Sesamcrunch, appel
Vandaag:
Brunch: 2 vk tosti's met kaas, water
T: Sinaasappel, water
Het beloofd verder vandaag een slechte dag te worden, 1 verjaardag en 1 uitzwaaifeestje.
xAylie schreef:O: 3 boterhammen met schuddebuikjes + 1 glas yoghi
L: halve italiaanse bol met ham, halve met snijworst, halve tomaat + 1 glas coolbest jus d'orange
T: mok warme chocomelk (zonder slagroom), toffeetje
A: 3 broadjes shoarma met rauwe aandijvie en knoflooksaus
D: bakje dubbelvla
Vanochtend eerst een uur gefietst, vanmiddag zo'n 2 uur met de paarden bezig geweest ('n uur gewandelt, gepoetst etc) en daarna nog naar de winkels geweest.