Bij deze mijn creaties van vandaag. Appel cupcakes en kruidnootjes cupcakes. En voor de eerste keer met botercreme gewerkt, maar je kunt merken dat ik geen zoetekauw ben. Vond het niet zo lekker. De cupcakes daarintegen waren heel lekker.
Zien er leuk uit! Hier vandaag ook bezig geweest met appelkaneel; twee cakes en stel cupcakes gebakken Zijn goed gelukt, rook weer zo lekker in huis .
Van week maar eens een taart maken, even kijken welke!
Laurabram
Geplaatst: 06-10-12 20:24
F_Orumster schreef:
Ik zou schuddebuikjes erover strooien, die zijn wat kleiner en dus beter in verhouding
Dat wilde ik ook gaan zeggen, je was me voor.
Brownies en cupcakes zien er heerlijk uit.
Hier geen baksels dit weekend, we hebben gisteravond een taart gewonnen
Ollie1
Geplaatst: 06-10-12 20:47
Ik heb vandaag ook weer in de keuken gestaan samen met mijn zus die wilde wel eens gezellig samen met mij bakken... het resultaat : 1 koffiecake, appel kaneel cupcakes, boterkoekjes en een Millionair Shortbread...pfff ben er wel weer ffies klaar mee. @Spikkelfire, ik het de 1M gehaald van Wilton en het ging inderdaad beter met de toeven
Dat ziet er weer heerlijk uit allemaal! Inmiddels al even geinformeerd, mn ouders hadden helemáál geen bezwaar als ik mn bakactiviteiten door zou zetten bij hun, haha! Dus volgende week maar eens speculaasmuffins maken!
citroen
Geplaatst: 07-10-12 20:03
Mag ik me hier ook melden??
Vind t heerlijk om soms even een taart, cupcakes of iets anders te bakken!
Deze had ik toevallig vrijdag even gemaakt lekker simpel voor bij de koffie!