Sushi deel 2

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Squawk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-12 15:28

Fuku..als het mis gaat is het f*ck you :')

Imker

Re: Sushi deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-12 15:41

Volgens mij heb je dan niet eens meer tijd om Fokjoe te zeggen.... gevalletje valompatsboemdood. :=

madelien

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-12 15:42

Ik ben echt geen moeilijke eter en heb redelijk wat geduld. Als je mij komt vertellen dat de chefkok ziek is en er maar 1 sushi staat te maken, wil ik best wat langer wachten. Maar breng dan wel de juiste bestellingen. We kregen of te weinig, of de verkeerde. De rijst was niet lekker, warme gerechten waren koud. Nee was echt teleurstellend slecht.
Mijn vriendin en haar man waren woest! En honger dat we hadden toen we weg gingen. Toen was ik wel even afgekickt op sushi hoor.

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-12 15:44

Heb je wel afgerekend? Want dan zou ik gewoon mijn bon niet inleveren óf de drank niet betalen als ik de bon al ingeleverd had.

madelien

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-12 15:57

De bon moesten we voor de eerste bestelling al inleveren. We hadden ieder (4 man totaal) 1 drankje gedaan en dat hebben we wel netjes betaald. Onderweg naar buiten zag de man van mijn vriendin een kinderspeelhoek, heeft ie 2 speeldingetjes meegenomen voor zijn zoontje en mijn dochter. Zegt ie tegen mijn dochter : Kijk eens Madison, van die meneer van het restaurant gekregen. Een cadeautje omdat het eten niet lekker was :D! Wat was mijn dochter lief, ze had zo een honger dat we daarna maar mac hebben gehaald voor haar.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-12 16:03

madelien schreef:
De bon moesten we voor de eerste bestelling al inleveren. We hadden ieder (4 man totaal) 1 drankje gedaan en dat hebben we wel netjes betaald. Onderweg naar buiten zag de man van mijn vriendin een kinderspeelhoek, heeft ie 2 speeldingetjes meegenomen voor zijn zoontje en mijn dochter. Zegt ie tegen mijn dochter : Kijk eens Madison, van die meneer van het restaurant gekregen. Een cadeautje omdat het eten niet lekker was :D! Wat was mijn dochter lief, ze had zo een honger dat we daarna maar mac hebben gehaald voor haar.

Hmmmmn dat laatste vind ik gewoon pure diefstal :n dat vind ik niet bepaald netjes :n

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-12 16:29

Dat laatste vind ik ook nergens op slaan, als het eten of service slecht was moet je dat bij betalen overleggen. Niet spullen jatten uit het restaurant.

MarvanTom

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-12 16:50

madelien schreef:
Ze hadden een groupon actie bij Oriental Plaza, maar dat was echt zonde van mijn geld.
2 uur gezeten, 2 rondes gedaan/gekregen en nog niet eens alles. Lamskotelet als eerste besteld en als laatste gekregen. "Manager" komt verhaal halen en zegt : Ik heb jullie dat gerecht toch gebracht? Wij : Ja die wel, maar de overige 9 (!!!!) niet! Zij: Oh, maar die ene wel toch? Dan mogen jullie niet klagen!

Nee daar kom ik echt nooit meer!

Oeps!
Die Groupon heb ik ook liggen...
Op welke dag ben jij geweest?

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-12 17:26

Evelli schreef:
madelien schreef:
Ze hadden een groupon actie bij Oriental Plaza, maar dat was echt zonde van mijn geld.
2 uur gezeten, 2 rondes gedaan/gekregen en nog niet eens alles. Lamskotelet als eerste besteld en als laatste gekregen. "Manager" komt verhaal halen en zegt : Ik heb jullie dat gerecht toch gebracht? Wij : Ja die wel, maar de overige 9 (!!!!) niet! Zij: Oh, maar die ene wel toch? Dan mogen jullie niet klagen!

_O- _O- _O- _O-
Heb nu bij Genki en Genki Garden ook een keer gehad dat een besteld gerecht niet aankwam. Best vervelend als ze elke keer beloven dat ze hem nog brengen en dit niet doen.

JAAAA DE SUCKERS! overigens de eerste keer dat ik het meemaakte toen :D

madlien omg hoe erg :')

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-12 17:28

madelien schreef:

oei hier val ik ook over..... :o

GQMMS

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-12 19:40

Onverwachts sushi eten, bij Tao in enschede, Lekker!

Zal foto's maken.

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-12 08:39

Jans schreef:
Courses, die in Hilversum is elke avond vol. Daar kan je veel beter reserveren :j want ookal lijkt het niet vol, ze hebben praktisch elk kwartier wel veel reserveringen. Ik ben daar twee keer op de bonnefooi geweest en dan kan je ook niet de hele avond blijven zitten omdat er over 2 uur die tafel een resrevering heeft. :+

Het is er wel echt heel goed. Beter dan andere Sumo's :j

Ja, 't was meer een spontaan idee :')
Erg jammer, had echt veel zin in sushi!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-12 10:26

Ja ik ging ook twee keer spontaan, beide keren zeiden ze ook echt dat we mazzel hadden :+

Daarna hebben we maar gereserveerd :+

madelien

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-12 20:53

MarvanTom schreef:
madelien schreef:

Oeps!
Die Groupon heb ik ook liggen...
Op welke dag ben jij geweest?

Volgens mij op een donderdag. Het was in ieder geval erg rustig.

Overigens heb ik die spullen niet meegenomen. We hebben netjes aangegeven dat de service ronduit slecht was en dat we niet tevreden waren over het eten. Als je dan een grote mond terug krijgt, ja dan houdt mijn geduld ook gewoon op. We zijn weggegaan en toen we buiten liepen, kwam hij met die speeltjes aan. Ik voel dan niet echt de behoefte om terug te lopen en het terug te geven. We hebben genoeg uitgegeven om daar te eten en dan ook nog eens met honger weggaan.
Ik heb trouwens wel aan de vriendelijke ober/serveerder-achtig iemand doorgegeven dat er vanuit de klanten genoeg klachten waren, niet alleen van ons. Hij begreep het, maar hij kon helaas niks voor ons betekenen.

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 11:25

Damn, al een week Toos Sushiloos... toch eens kijken of we daar dit weekend nog verandering in kunnen brengen...

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 11:42

Ik heb al een restaurant voor mn verjaardag uitgekozen, ook al duurt het nog 6 weken! :P

Het is weer Mitsukuni geworden, in Amsterdam! :9

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 12:29

Oooh ja dat is nou nog eens een goed excuus: in oktober ben ik jarig, dus dan wil ik een kadootje: sushi-eten!!!

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 12:30

Pieteritus1 schreef:
Damn, al een week Toos Sushiloos... toch eens kijken of we daar dit weekend nog verandering in kunnen brengen...

Haha Veerle je bent te erg :=

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 13:48

Pieteritus1 schreef:
Oooh ja dat is nou nog eens een goed excuus: in oktober ben ik jarig, dus dan wil ik een kadootje: sushi-eten!!!

Bij ons is bij iedere jarige die jarig is mag een restaurant uit kiezen op hun verjaardag. :)
Dus ik kies dit jaar weer Mitsukuni uit! :9

Kristie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-12 16:27

Ik ga morgen (eindelijk) weer eens sushi eten: op 't Spui bij Tokyo! Volgende week ga ik weer sushi eten, met collega's ergens in Amstelveen of zo :+. En ik heb er ZO'N zin in!

Pietertitus al een slachtoffer gevonden voor je sushi gebrek?

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-12 17:37

@ Kristie: Bij Koi ofziets in Amstelveen? :)

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-12 18:20

yeah vanavond sushi! wordt gehaald bij sushi kings in Amsterdam :9 :)

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-12 19:20

27 Oktober sushi lunch bij Genki Garden... :D

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-12 19:24

nah! ik ook!! :))

Belsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-12 08:05

vanavond ook sushi in maastricht njammienjam!