Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
madelien schreef:De bon moesten we voor de eerste bestelling al inleveren. We hadden ieder (4 man totaal) 1 drankje gedaan en dat hebben we wel netjes betaald. Onderweg naar buiten zag de man van mijn vriendin een kinderspeelhoek, heeft ie 2 speeldingetjes meegenomen voor zijn zoontje en mijn dochter. Zegt ie tegen mijn dochter : Kijk eens Madison, van die meneer van het restaurant gekregen. Een cadeautje omdat het eten niet lekker was! Wat was mijn dochter lief, ze had zo een honger dat we daarna maar mac hebben gehaald voor haar.
madelien schreef:Ze hadden een groupon actie bij Oriental Plaza, maar dat was echt zonde van mijn geld.
2 uur gezeten, 2 rondes gedaan/gekregen en nog niet eens alles. Lamskotelet als eerste besteld en als laatste gekregen. "Manager" komt verhaal halen en zegt : Ik heb jullie dat gerecht toch gebracht? Wij : Ja die wel, maar de overige 9 (!!!!) niet! Zij: Oh, maar die ene wel toch? Dan mogen jullie niet klagen!
Nee daar kom ik echt nooit meer!
Evelli schreef:madelien schreef:Ze hadden een groupon actie bij Oriental Plaza, maar dat was echt zonde van mijn geld.
2 uur gezeten, 2 rondes gedaan/gekregen en nog niet eens alles. Lamskotelet als eerste besteld en als laatste gekregen. "Manager" komt verhaal halen en zegt : Ik heb jullie dat gerecht toch gebracht? Wij : Ja die wel, maar de overige 9 (!!!!) niet! Zij: Oh, maar die ene wel toch? Dan mogen jullie niet klagen!
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb nu bij Genki en Genki Garden ook een keer gehad dat een besteld gerecht niet aankwam. Best vervelend als ze elke keer beloven dat ze hem nog brengen en dit niet doen.
madelien schreef:De bon moesten we voor de eerste bestelling al inleveren. We hadden ieder (4 man totaal) 1 drankje gedaan en dat hebben we wel netjes betaald. Onderweg naar buiten zag de man van mijn vriendin een kinderspeelhoek, heeft ie 2 speeldingetjes meegenomen voor zijn zoontje en mijn dochter. Zegt ie tegen mijn dochter : Kijk eens Madison, van die meneer van het restaurant gekregen. Een cadeautje omdat het eten niet lekker was! Wat was mijn dochter lief, ze had zo een honger dat we daarna maar mac hebben gehaald voor haar.
Jans schreef:Courses, die in Hilversum is elke avond vol. Daar kan je veel beter reserverenwant ookal lijkt het niet vol, ze hebben praktisch elk kwartier wel veel reserveringen. Ik ben daar twee keer op de bonnefooi geweest en dan kan je ook niet de hele avond blijven zitten omdat er over 2 uur die tafel een resrevering heeft.
Het is er wel echt heel goed. Beter dan andere Sumo's
MarvanTom schreef:madelien schreef:Ze hadden een groupon actie bij Oriental Plaza, maar dat was echt zonde van mijn geld.
Oeps!
Die Groupon heb ik ook liggen...
Op welke dag ben jij geweest?