Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Mara_ schreef:De mediterane ovenschotel was echt heerlijk! Zelfs me stiefvader, chefkok vond het heerlijk! Wat hij vooral lekker vond was dat de groentes nog 'bite' hadden en je alle groentes echt goed afzonderlijk proefte. Heb ik dat toch weer mooi gedaan.
Appelmoes_11 schreef:_Mara_ schreef:De mediterane ovenschotel was echt heerlijk! Zelfs me stiefvader, chefkok vond het heerlijk! Wat hij vooral lekker vond was dat de groentes nog 'bite' hadden en je alle groentes echt goed afzonderlijk proefte. Heb ik dat toch weer mooi gedaan.
Wanneer kom je voor mij koken?
Over calorieën weet ik ook niet precies hoe het zit. Ik bedoel, een calorie is een calorie, toch, en dan maakt het niet uit waar het vandaan komt... maar om de één of andere reden kom ik niet aan van een halve kilo noten, terwijl daar toch wel zo'n 3000 calorieën inzittenHoe kan dat?
Geen commentaar op dat ik een halve kilo noten eet
Kan ik trouwens ff iemand uit dit topic pb-en over een probleempje waar ik tegenaan loop? Het is redelijk privéheb niet echt zin om het openbaar op bokt te gooien. Dus als iemand zijn pb-box even open wil gooien voor een zeurende appelmoes, graag!
Edit: over zout gesproken, ik proef het nu echt óveralzelfs in cola light. Vroegâh vond ik al die gezondheidsmensen zo vervelend met hun gezeur over dat alles zo zout en zoet was, en nu hoor ik er zelf bij
best erg eigenlijk...
Maartje_M schreef:Worstjes klinken mij niet echt gezond in de orenWas een van de eerste dingen die ik destijds van de diëtiste niet meer mocht eten in verband met het zeer hoge vetpercentage..
Vandaag heel gezond uit eten geweest: alleen fruit, groente en een visje gehad
_Mara_ schreef:Zo, klinkt goed Toad!
Ik ben de dag begonnen met een bakje magere yoghurt met wat vers geplukt rood fruit uit de tuin. Helaas hadden de slakken vannacht weer huisgehouden dus er was eigenlijk geen aardbei over. Heb toch maar de hele grote geplukt en het stuk waar een gat in zat uitgesneden. Nog een handje frambozen en nog wat rode bessen. Smullen op de vroege ochtend!
Voor lunch ga ik misschien wel broodje kaas met wat rode pesto eten, niemand in huis vind pesto echt héél lekker en ik had nog een beetje over van gister. Kijken of de combi bevalt. En ik moet nog goed nadenken over wat we vanavond gaan eten. Ik wilde eigenlijk de spaanse visschotel van de appie maken met linzen, maar me stiefvader houdt niet van linzen.Hij blijft maar roepen, we gaan lekker snacken! Maar ik heb geen zin in snacks. Heb al besloten dat ik anders wel iets voor mezelf maak en dan gaan hun maar lekker uit de frituur eten.