Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Century schreef:Nou, ik heb een goede timing hier. Vandaag krijg ik mijn implantaat, en dus wil ik van te voren goed vol zitten omdat ik daarna een tijdje op vloeibaar moet leven. Uitgerekend vandaag ben ik erg beroerd en moet ik constant naar de WC en wil eten ook niet geweldig (al heb ik al wel twee boterhammen en twee gebakken eitjes binnen). Geen idee waar dat ineens vandaan komt.
Phylos schreef:rond de 10 euro dacht ik. Maar die uit nederland vind ik niet lekker, die heeft een wat bitter smaakje. Ik heb die uit Bolivia, via mijn tante. Ik gebruik het in de kwark, koffie, en voor in appel gerechten. Maar ook in dressings of om de pastasaus wat zoeter te maken. Maar je gebruikt echt maar heeel weinig omdat het super zoet is. Voor een kopje koffie waar ik normaal 2 klontjes in zou doen gebruik ik nu 1/4 schepje stevia (zo'n inimini lepeltje)
Century schreef:Nou, ik heb een goede timing hier. Vandaag krijg ik mijn implantaat, en dus wil ik van te voren goed vol zitten omdat ik daarna een tijdje op vloeibaar moet leven. Uitgerekend vandaag ben ik erg beroerd en moet ik constant naar de WC en wil eten ook niet geweldig (al heb ik al wel twee boterhammen en twee gebakken eitjes binnen). Geen idee waar dat ineens vandaan komt.
phormicola schreef:Volgens mij eet Tom later alleen nog maar zwart gegrillde bbq burgers
Phylos schreef:Ja inderdaad geld he..Ik schrok ook wel van mijn totale uitgave vorige maand aan boodschappen. 40 euro meer dan afgesproken..oeps (wel een paar keer eters gehad en dubbel gekookt maar dan nog)