Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
IngridB schreef:Oh ik kijk even niet en er staan weer taarten op. Leuk gedaan weer dames
, zien er erg goed uit!
Rinske, kun je dan niet een klein koelkastje daar wegzetten? Of een koelbox waar je net wat in kan doen wat koel moet staan?
Moet voor tweede kerstdag 20 cc gaan maken. Maar m'n hoofd staat er even niet zo naar![]()
Gisteren is hier een jongen gevonden die vermist was en aangezien ik de foto heb gezien dat hij dood in de wei lag kan ik even nergens anders meer aan denken. Heb gewoon even geen zin meer in heel die kerstzooi
PriscaZ schreef:Er zit geen spatdeksel bij of wel? Ben erg benieuwd of het iets is... Zat er namelijk al over te twijfelen.
Rinske schreef:Ik denk dat het er ook vrij warm was, alhoewel de rest zei dat ze het niet warm hadden. Maar hij was thuis al erg vloeibaar terwijl het hier gewoon kamertemperatuur was. Ik had de gewone blokjesboter. Ik had er volgens mij suikerbakkerspoeder voor gebruikt, maar volgens mij zou dat niet uit moeten maken?
Koelkast komt er misschien idd wel een keer, alleen daar heb ik op het moment ff de centen niet voor.
Rinske schreef:Neenee, echt ongezouten roomboter.
Mja, Kringloop, MP, kan er idd eens kijken, maar dan wil ik er liever meteen een met een glazen deur, zodat ik hem ook mee zou kunnen nemen naar braderiën ofzo. Alleen die zijn duuuuuuuuuuuur zijn.