Nu nog kijken hoe mijn eerste olliebollen er uit gaan zien ja ik heb nog nooit een olliebol gemaakt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Saskiaa_ schreef:Ik belde vandaag even met mijn broer. Die is zondag jarig en moet natuurlijk wel taart hebben. Die zou ik voor hem bakken, dus onder het bellen bladerde ik mijn kookboek door en zo nu en dan riep ik een lekkere taart. Een mango-taart, een of andere bijzondere appeltaart, enz. En toen ik bij de kersenyoghurttaart aan kwam, kreeg ik de opmerking: "Kan je niet gewoon een mon chou taart en zo'n kwarktaart van Dr. Oetker maken? Dat vind ik lekker."Beetje jammer.
MightyJoe schreef:Saskiaa_ schreef:Ik belde vandaag even met mijn broer. Die is zondag jarig en moet natuurlijk wel taart hebben. Die zou ik voor hem bakken, dus onder het bellen bladerde ik mijn kookboek door en zo nu en dan riep ik een lekkere taart. Een mango-taart, een of andere bijzondere appeltaart, enz. En toen ik bij de kersenyoghurttaart aan kwam, kreeg ik de opmerking: "Kan je niet gewoon een mon chou taart en zo'n kwarktaart van Dr. Oetker maken? Dat vind ik lekker."Beetje jammer.
moet zeggen.. Die zijn ook gewoon héééérlijk!