De zoenen zijn ook erg leuk geworden die gaan vast in de smaak vallen!
Zit nog steeds op een foto van Nijntje te wachten
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Wat zal daar een werk in gezeten hebben.. 
Mijn tweede taart, nouja eigenlijk eerste echte taart. Want de vorige was een boltaartje.
Zal morgen even een foto maken, heb nu met marsepein gewerkt in plaats van fondant, omdat ik de fondant niet zo heel erg lekker vond de vorige keer..
Vond het wel erg lastig om de taart strak te krijgen met de marsepein.. Hebben jullie nog tips?
Volgensmij moet ik ook strakker afsmeren, denk dat dat ook al helpt.
.

Exodus schreef:LetsgoKelly schreef:Leuk gedaan Clausje
Ik heb eens een poging gedaan tot glimmende cake pops, man ik moet echt eens leren om die dingen rond te maken.
http://img.photobucket.com/albums/v460/ ... _2997b.jpg
Die zien er leuk uit. Heb je ze in de chocolade gedoopt en daarna gekleurd ofzo? Ze zijn zo mooi van kleur.
.
maar heb ook al een koekjes workshop gedaan dus ik kan al wel een klein beetje werken met RI. Lindas2 schreef:Rinske schreef:Ah nee joh, gewoon lekker veel youtube filmpjes kijken. Ik zou daar geen cursussen voor gaan volgen joh, dat kun je jezelf prima aanleren toch
?
Heb al poging gedaan op zoeken maar kom niet echt hele geweldige filmpjes tegen... misschien zoek ik verkeerd...
benangelique schreef:Hier ook prak, terwijl op de site stond dat er nog 2 plekken waren
Ik sta niet eens op de reserve lijst...
Monique, nijn komt echt. Ben niet fit dus gaat allemaal niet zo vlot hi hi