SaNNeS88 schreef:ik wel 10 minuten, maar dat ligt denk ik aan mijn ovenis het trouwens normaal dat de buitenkant van het biscuit een beetje "plakkerig" blijft? of moet het dan nog wat langer in de oven?
Heb ik nooit last van eigenlijk...
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mayo schreef:benangelique schreef:haha MM, denk dat ik zelf ook niet snel weer in staat ben voor een meeting!
Echt wel, we komen gewoon geboorte-CC's eten
SaNNeS88 schreef:nou, ik gahet vanavond eens proberen.. ik wil trouwens donderdag of vrijdag gaan bekleden, dan kan ik hem het beste in een pedaalemmerzak invriezen en er donderdagochtend uithalen he?
liloenstitch schreef:Hoe doe ik dat dan als ik de standaard baktijd aanhoud, maar moet kijken of hij gaar is? Daarom had ik m er nu gelijk uitgehaald. En volgens mij was hij al gelijk ingestort op het moment dat ik m eruit haalde.
Gek want mijn cupcakes of cakebeslag stort nooit in.
Mayo schreef:SaNNeS88 schreef:nou, ik gahet vanavond eens proberen.. ik wil trouwens donderdag of vrijdag gaan bekleden, dan kan ik hem het beste in een pedaalemmerzak invriezen en er donderdagochtend uithalen he?
Alleen het biscuit? Die kan je de ochten eruit halen als je 's avonds gaat bekleden, niet te verwarren met een complete taart met vulling en bekleding