Wauw wat een mooie taart monique! Hele sprekende kleuren.
Bedankt voor het meedenken mbt tot het icing/marsepein verhaal!! Ik kon er gelukkig goed mee werken. Het was ook verkocht als fondant zag ik later.
Dit zijn ze geworden, ze zijn gevuld met een onderlaag van cake afgesmeerd met chocopasta met daar boven op bokkepootjesvulling (met slagroom en chocovlokken) en daaroverheen een bescheiden laagje chocomousse en afgewerkt met een hekwerk van minitwixjes;
echt geweldig evaluna!!! In wat voor vorm doe je de biscuit/cake? Want het lijkt me dat dat toch wel een wat kleinere vorm is toch?
EvaLuna
Geplaatst: 27-11-09 13:46
@sunsine80; ja dat was nog een uitdaging maar uiteindelijk is het een kleine ronde ovenschaal geworden. De cake was zo hoog dat ik er twee taartjes van kon maken (met 3 pakken twixjes )
Jeuj ik ga zo beginnen Gewoon met cake en evt met chocolade die ik nog over heb van de reep die ik vandaag na school gekocht heb
marloes-joy
Geplaatst: 27-11-09 18:35
Monique en Evaluna wou, wouw, wouw zeg!!! echt heel gaaf!!
Monique, helemaal mijn stijl, ik zou het je alleen niet na kunnen doen gaaf joh! Mayo ook weer super strakke taart gemaakt zeg, heel stoer! je bent een natuurtalent!
M'n taart is net uit de oven, de sinterklaas van fondant is al af, morgen nog even de vulling maken, afsmeren met chocopasta, dan pepernoten, schuimpjes en chocolettertjes op de zij-en-bovenkant, en de sint erop.
Mijn bestelling is ook alweer geplaatst, van het weekend maar weer verder kliederen met de assepoestertaart, jammer genoeg zijn ze morgen niet open, dus moet ik wachten tot maandag om de spullen op te halen .
Fondant is ook nog een optie? Ik houd ook helemaal niet van marsepein, is maar goed ook, dan eet ik ze zelf tenminste ook niet op . Ik denk dat beginnen met een taart wel makkelijker is, ook i.v.m. vullen enzo.