Goedemorgend! de planning van vandaag: O: Special K met magere melk T: Sinaasappel L: 3 vkb met filet americain + komkommer T: appel A: ? T: ? Nog geen idee mbt avondmaal, moet nog steeds langs de winkel...
Mahitri
Geplaatst: 03-07-09 07:36
Goedemorgen! Daar ben ik ook maar weer eens. De afgelopen dagen geprobeerd een kuikentje van school te redden maar helaas is het beestje gisteravond dood gegaan Door de stress heb ik niet zoveel gegeten de laatste dagen dus vanaf nu weer goed aan de slag. Woensdag dikke ruzie gehad met Gees tijdens het rijden dus daar had ik ook een behoorlijk kl*te gevoel van. Het is ook niet altijd een even makkelijk paard maar misschien had ik er beter niet op kunnen zitten vanwege alle drukte en stress *schuldgevoel*.
Mijn planning: o: 2 vb met philedelphia, glas melk, thee t: ontbijtkoek t: appel l: 2 vb een met pindakaas en een met 20+ smeerkaas t: kiwi t: rijstwafel met 20+ kaas d: macaroni met groenten en gehakt t: kwark
bicci
Geplaatst: 03-07-09 08:10
zo...1ste rondje getaxiet...
O: plakje kruidkoek met water.. T: sinasappel L: boterham met wss kaas40+ T: (inmiddels verplicht door hier ) kruidkoek,moet nog boodschappen doen dan hala ik iets anders, + sinasappel. A: kipkluifjes met appelmoes Toetje: bakje vla met meusly. Knabbeltje: bakje chippies.
gisteraaf 40 baantjes gezwommen van 25 meter..dus kilometertje...
Laatst bijgewerkt door bicci op 03-07-09 08:24, in het totaal 1 keer bewerkt
O: bakje volle yoghurt met 2 schepjes suiker. T: 2 plakjes ontbijtkoek met boter. L: gebakken aardappeltjes. T: nog geen id, appel of ontbijtkoek.(miss een peerijsje) A: poging 2 tot gekookte aardappels, rode kool, en een half stukje kipsnitzel met aardappelmoes. Drinken: veel water. Beweging: stallen mesten, vanavond paardrijden en verders....?
Gister hele discussie met mn vriend gehad om niks Hadden elkaar gewoon verkeerd begrepen.. Zo stom.. Gelukkig wel weer goed gepraat daarna.. Vandavond ga ik met hem en zn ouders uit eten bij hun "Vaste" pizzaria Altijd lekker!
Ik heb alleen 15 minuten gelongeerd (excl. in- en uistappen). Het was echt te warm voor ons beide om te werken maar ze moet toch wat beweging hebben omdat ze 24/7 buiten staat. Daarna heb ik Razelma en Zenith ook nog even afgespoten en volgegooid met antivlieg/-daas/-weetikhetwat want het was gewoon sneu om het aan te zien. Ze werden écht lastiggevalen door die smerige vliegende dingen.
Marloez
Geplaatst: 03-07-09 09:54
Moguh!
@ Chantal: He bahh ja, die dazen.. Ik werd er tijdens m'n buitenrit ook echt gek van.
En ik zit nu echt heel erg tegen mezelf in te eten met boter op brood en hagelslag. Heb ik al meer dan een jaar niet gedaan terwijl ik het voorheen standaart at als ontbijt. Ik wil eens een keer van die voedselfobies af, dus ik éét nu gewoon. Het valt me heel zwaar, zeker als ik naar m'n groeiende buikvetrol kijk van de laatste tijd, én ik ga zo zwemmen. Het is zo dubbel omdat ik de hele winter (volgens mijn eisen) prima op gewicht was. En nu ben ik veel zwaarder en ga ik zwemmen!
O: 2xbb met hagelslag dus. En 2 koppen thee.
WendyBZ
Geplaatst: 03-07-09 10:12
Zo, lekker warm weer hier zeg, blegh.
o: twee maisboterhammen met vruchtenhagel en kipfilet t: appel of necatrine met ontbijtkoek l: drie maisboterhammen met sla/tomaat/kaas/achterham/kipfilet t: maisboterham met vrichtenhagel/appel d: bamisoep of aardappelen, groente en vlees. t: yoghurt met fruit
Goede morgen Net mijn raport gehaald! 2x een 5 en 5x een 7 voor de rest allemaal 6'en Ik ben blij
Mijn planning voor vandaag is nog een beetje onduidelijk.. Ik zie wel wat ervan komt Ik ga vanmiddag een huisje schilderen/schuren bij een vriendin.. Dus dat zal wel zweten worden met dit weer..
ItsMe2
Geplaatst: 03-07-09 10:21
Hier is het ook al zo warm..
Niet echt fijn . Ik moet vanmiddag ook werken, maar heb daar met deze hitte nog totaal geen zin in. Maarja, wat moet dat moet .